וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך אומרים 'שימוש לא הולם' בדות'ראקית?": HBO נגד טראמפ

2.11.2018 / 21:10

הנשיא השתמש ב"משחקי הכס" כדי לאיים על איראן, ועורר סערה. HBO: "לא נתנו לכך רשות, והיינו מעדיפים שלא ייעשה בסדרה שימוש למטרות פוליטיות"

טראמפ נגד HBO. צילום מסך
המם שעורר תהודה/צילום מסך

טראמפ נגד איראן, ו-HBO נגד טראמפ: מוקדם יותר היום, חשבון הטוויטר של הנשיא האמריקאי שוב הצליח להדהים את העולם. זאת, לאחר שהעביר לאיראן את המסר כי בתחילת השבוע הבא יחזיר את הסנקציות נגדם בעקבות פרישתו מהסכם הגרעין, ובחר לעשות זאת בדרך מקורית: מם המבוסס על "Winter Is Coming", הציטוט המפורסם ביותר מ"משחקי הכס" ובכלל מן הטלוויזיה האמריקאית בשנים האחרונות, ובמרכזו האזהרה: "Sanctions Are Coming".

הציוץ, כצפוי, זכה לתהודה עצומה ולתגובות רבות, חיוביות יותר או פחות. HBO, בית היוצר של "משחקי הכס", לא כל כך אהבו את המחווה היצירתית, שנעשתה בלי רשות. בתגובה רשמית להוליווד ריפורטר, הצהירו - "לא היינו מודעים לכך, והיינו מעדיפים שלא ייעשה שימוש לא ראוי במותג שלנו למטרות פוליטיות".

נוסף לכך, החשבון הרשמי של הרשת הגיב לאחר מכן ישירות בטוויטר ושאל- "איך אומרים שימוש לא הולם בדות'ראקית?". זאת, כמובן, בהתייחס לשפה שהומצאה לצורך הסדרה.

טראמפ, יש לציין, אכן קצת תפס כאן טרמפ, כי הוא מעולם לא גילה איזשהו עניין מיוחד בסדרה. זאת בניגוד לקודמו, אובמה, שנקט גישה הפוכה גם כלפי איראן וגם כלפי הלהיט של HBO, אותו העריץ באופן פומבי ונלהב.

הציוץ של טראמפ

התגובה של HBO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully