וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני כפייתית לרוצחים סדרתיים מגיל 13": קלואי גרייס מורץ על אימה, טראמפ ו"סוספיריה"

אבנר שביט, ונציה

3.11.2018 / 17:00

בגיל 21, לקלואי גרייס מורץ יש רקורד שהרבה שחקניות מבוגרות בהרבה היו מקנאות בו. היא לא מתכוונת לעצור, וגם לא להפסיק לקרוא לבני דורה להתקומם נגד טראמפ. ריאיון

יח"צ - חד פעמי

קלואי גרייס מורץ רק בת עשרים ואחת, אבל הספיקה להשתתף בעשרות סרטים. כבר בגילה הצעיר הזדמן לה לככב בלהיטים כמו "קיק-אס", "נקודת שיוויון" ו"שכנים 2", לשתף פעולה עם במאים בשיעור הקומה של מרטין סקורסזי וטים ברטון ולהיות אורחת קבועה על השטיחים האדומים בפסטיבלים אירופאים.

לפני כחודשיים, השחקנית הלוהטת נצצה גם בפסטיבל ונציה, בו התקיימה הקרנת הבכורה העולמית לסרטה החדש -"סוספיריה", שעלה כאן בסוף השבוע האחרון. כמו "אימה באמטוויל", בו החלה את דרכה בגיל שמונה, וכמו "הכניסו את האדם הנכון" ו"קארי" בהם כיכבה בצעירותה, גם כאן מדובר בעיבוד מחודש של קלאסיקת אימה.

במקרה זה, מדובר באדפטציה חופשית ביותר של לוקה גואדנינו ("קרא לי בשמך") לסרט הפולחן של דריו ארג'נטו, העוקב אחר אמריקאית המגיעה לבית ספר לריקוד בגרמניה של שנות השבעים, ומגלה כי במקום מתרחשים דברים איומים ומשונים. מככבות: טילדה סווינטון ודקוטה ג'ונסון.

מורץ עושה כאן תפקיד קטנטן למדי, ומגלמת את אחת הרקדניות במקום. כיוון שהיא בעצמה מדברת על כך בחופשיות, ומפני שזה קורה בדקות הראשונות, לא יהיה זה ספוילר לומר כי קורה לדמותה משהו איום ונורא ממש בפתיחת הסרט. "אני כמו ג'נט לי ב'פסיכו' או דרו ברימור ב'צעקה", היא אומרת בחיוך רחב, בשיחה עם קבוצה קטנה של עיתונאים מרחבי אירופה המתקיימת יממה לאחר הפרמיירה העולמית של "סוספיריה" בוונציה.

קלואי גרייס מורץ. GettyImages
"אני כמו ג'נט לי ב'פסיכו'". קלואי גרייס מורץ/GettyImages

קלואי גרייס מורץ קוראת להצביע

האזינו לפסקול הסרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully