וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתיך הגדול של צרפת בקראש על ישראל: ריאיון עם לואי גארל

לאחר שהתאהב בישראל במהלך פסטיבל ירושלים, הכוכב הצרפתי הלוהט יגיע גם לפסטיבל סרטים בערבה עם זוגתו לטיסיה קאסטה לבכורת סרטם החדש, "הגבר הנאמן". בריאיון, הוא מודה שקל להיות שחקן ושהרבה במאים הם טמבלים

אימג'בנק GettyImages

לואי גארל וסרטיו הם התגשמות כל הקלישאות שיש על צרפת - והוא יודע את זה. "הסרט החדש שלי מדבר על אהבה, בגידות ומוות: כלומר, הוא הכי צרפתי שיש", מודה הקולנוען בהתייחסו ל"הגבר הנאמן" הטרי בכיכובו, אותו גם כתב וביים.

לאחר פרמיירות עולמיות בפסטיבלים המכובדים של סן סבסטיאן וטורונטו, יערוך הסרט הקרנת בכורה ישראלית במסגרת פסטיבל סרטים בערבה, שנפתח בסוף השבוע הקרוב. גארל יגיע למדבר לרגל ההקרנה, ויעשה זאת יחד עם זוגתו, לטיסיה קאסטה, שמרכיבה יחד איתו את אחד מן הפאואר-קאפלים המרשימים של הקולנוע הצרפתי, ומככבת כאן בצידו.

גארל, בן 35 כיום, הוא נצר למשפחת קולנוענים - סבו מוריס היה שחקן, וכאלה הן גם אמו בריז'יט ואחותו אסתר, אותה אפשר היה לראות ב"קרא לי בשמך". אביו פיליפ נחשב לאחד הבמאים האמנותיים העצמאיים והמיוחדים בצרפת, ולואי הופיע בסרט שלו כבר בשלהי שנות השמונים, כשהיה בן שש.

בגיל עשרים, התפרסם גארל האלגנטי והשרמנטי בעולם כשכיכב ב"החולמים" של ברנרדו ברטולוצ'י, ולאחר מכן השתתף בשלל סרטים שהיו יקירי הפסטיבלים, למשל "הנאהבים הרגילים" של אביו. בשנה שעברה אפשר היה לראותו נכנס לעורו של הבמאי האגדי ז'אן-לוק גודאר ב"יוצא מן הכלל", שפתח את פסטיבל ירושלים לפני שנה וחצי, וגם אז הצרפתי ביקר בארץ לרגל המעמד. נוסף לכך, בקרוב אפשר יהיה לראותו גם ב"נשים קטנות", העיבוד החדש והמדובר של גרטה גרוויג לקלאסיקה הספרותית, בו יגלם את דמותו הגרמנית דווקא של פרידריך באך.

לואי גארל. GettyImages
לואי גארל עם לילי רוז דפ ולטיסיה קסטה/GettyImages
פסטיבל סרטים בערבה. אדוארד קפרוב,
בקרוב במדבר. פסטיבל סרטים בערבה/אדוארד קפרוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully