וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזיבה נוספת: גם אסי ישראלוף לא ינחה את "האח הגדול"

6.11.2018 / 16:37

אחרי שעפר שכטר הודיע על עזיבת תפקידו כאחד ממנחי "האח הגדול", כעת עושה זאת גם אסי ישראלוף. הסיבה הרשמית: אילוצי לו"ז. לפי שעה לירון ויצמן היא היחידה שנותרה.

האח הגדול 2018, אסי ישראלוף, עפר שכטר. צילום מסך
הנוטשים. אסי ישראלוף ועפר שכטר/צילום מסך

כשבוע אחרי שהודיע עפר שכטר כי הוא עוזב את תפקיד הנחיית "האח הגדול", אותו ביצע בעונה האחרונה, ששודרה ברשת, לצד אסי ישראלוף ולירון ויצמן, כעת מודיעה רשת שגם ישראלוף לא ימשיך. שני המנחים חברו זה לזה ב"גוט טאלנט ישראל" והמשיכו משם ל"האח הגדול", אך זכו בעיקר לקיתונות של ביקורת על מלאכתם שם.

על פי הודעת רשת, ישראלוף עוזב עקב התנגשות לוחות זמנים שנובעים מהנחיית "גוט טאלנט", הצפויה להיות משודרת במקביל לעונה הבאה של "האח הגדול", שתהיה עונת VIP. "ברשת 13 נעשו בשבועות האחרונים מאמצים גדולים לשנות את לוח השידורים כך שישראלוף יוכל להמשיך ולהנחות את שתי התכניות, אולם מאילוצי לוחות שידור הדבר לא התאפשר", מסרה רשת.

ביום ראשון שעבר הודיע עפר שכטר שלא ימשיך להנחות את "האח הגדול". "הגעתי להחלטה עם רשת שזה אינו הפרויקט בשבילי", מסר שכטר, "והחלטתי להמשיך הלאה לדברים שיותר תואמים את היכולות והשאיפות המקצועיות שלי".

כעת ויצמן היא היחידה שנותרה מקרב מנחי התוכנית ברשת, ויש לשער שבנוסף לליהוקים המתממשים של עונת ה-VIP, ברשת יצטרכו גם ללהק לה מנחה שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully