וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבורים מהונדסים, רפואה גרועה ותיכון לשדים: סקירת הסדרות החדשות

הסדרה הראשונה בשירות הסטרימינג של DC Comics, הספין אוף החדש של "יומני הערפד" ו"המקוריים", עוד סיטקום נוסטלגי אבל ממש מוצלח, אגדות קלאסיות מגיעות אל ההווה וסדרת בית חולים נוספת שמעוררת געגועים ל-"E.R". צפינו בסדרות החדשות מארה"ב וחזרנו עם עדכונים

יח"צ - חד פעמי

New Amsterdam

מה: סדרה המבוססת על התרחשויות אמת בבית החולים הציבורי "בלביו" (Bellevue), המוסד הרפואי הציבורי הוותיק ביותר בארה"ב. במוקד הסדרה עומד ד"ר מקס גודווין (ראיין אגולד, "הרשימה השחורה"), שמתמנה למנהל החדש של בית החולים, ומציב לעצמו למטרה להיאבק בבירוקרטיה כדי להעניק למטופליו את השירות הטוב ביותר. על מנת לעמוד בכך עליו להצית מחדש את האש בקרב הצוות שבע ההבטחות והאכזבות, הסובל באופן קבוע ממחסור בתקנים, תקצוב והערכה - ולהחזיר לבית החולים את תהילת העבר. דיוויד שולנר ("עיר הברקת") משמש כשואוראנר של הסדרה.

מה חשבנו: "E.R" הייתה סדרת בית החולים הראויה האחרונה (אלא אם כן מחשיבים את "הניק" הנהדרת), אבל מאז סיומן הטרנד הזה פשוט מסרב למות. אולי כש"האנטומיה של גריי" תיפח סוף סוף את נשמתה יבינו רשתות השידור שכל השיט הזה נראה בדיוק, אבל בדיוק, אותו דבר ואפשר להפסיק לשכפל אותו. "ניו אמסטרדם" מתגוננת ואומרת "תראו, אנחנו בית חולים ציבורי של האו"ם והפציינטים הם מכל העולם, וגם המקרים שאנחנו מטפלים בהם מעניינים ולא שגרתיים, והרופא הראשי שלנו חולה בעצמו ואנושי יותר מהאוס", אך בפועל ראיתם כבר את הסדרה הזו אלף פעמים בעבר ואין סיבה שתראו אותה שוב. אגולד בסדר וכך גם הקאסט שלצדו, אולם זה רק מדגיש שמגיע להם הרבה יותר מסדרה שבה מנהל בית החולים החדש מפטר באופן גורף ופומבי את כל ראשי המחלקות שלו בשיחת ההיכרות הראשונית עם העובדים, או שבה רופאת החירום האמיצה מצפצפת על כל נהלי הבטיחות רק כדי לסייע לילד חולה מלוב. די כבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully