וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאדיחה של ערוץ עשר: כתבו בטעות שאבי גבאי "אפס"

9.11.2018 / 18:48

בטוויטר של ערוץ עשר פורסמה ביקורת של אבי גבאי על רה"מ נתניהו בעקבות ההסכם עם החמאס, וצויץ עוד: "יצאת אפס, עד שנתניהו עושה פעם ביובל משהו נכון אתה תוקף אותו". מעשר נמסר: "מדובר בעובד בטוויטר של החברה שצייץ בטעות בחשבון של חדשות עשר"

וואלה TALK הראיון המרכזי עם יעקב אילון ואבי גבאי. 21 לדצמבר 2017. ראובן קסטרו
אבי גבאי/ראובן קסטרו

פאדיחה בערוץ עשר: עובד במחלקת הסושיאל שלו כינה בחשבון הטוויטר הרשמי של הערוץ את יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, "אפס", לאחר שחשב בטעות שהוא כותב בחשבון שלו ולא של הערוץ.

בחשבון הטוויטר הרשמי של הערוץ צויץ דיווח כי יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, העביר ביקורת על ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן בעקבות ההסכם עם החמאס. גבאי אמר כי "התמונה של מזוודות הכסף הקטארי שמגיעות לחמאס היא תמונה כואבת של כניעה והשפלה של מדינה שמשלמת דמי חסות לחמאס. זאת התמונה של הכישלון המדיני של נתניהו וליברמן, שבמקום לחזק את המתונים מחזקים את חמאס". כדקה לאחר הציוץ הזה, הופיע ציוץ נוסף מחשבון הטוויטר הרשמי של ערוץ עשר, שהעביר ביקורת חריפה על גבאי, ובו נכתב: "יצאת אפס, עד שנתניהו עושה פעם ביובל משהו נכון אתה תוקף אותו ומחרחר מלחמה".

הציוץ נמחק בתוך זמן קצר, אולם ברשתות החברתיות נפוץ צילום המסך של הציוץ (ראו למטה). מחדשות עשר נמסר בתגובה: "מדובר בעובד בטוויטר של החברה, שצייץ בטעות בחשבון של חדשות עשר במקום בחשבונו הפרטי. הציוץ הורד מיידית מהרשת והעובד זומן לברור".

ציוץ בעמוד הטוויטר של חדשות עשר. צילום מסך
הציוץ שהוסר/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully