וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל סרטים בערבה יצא לדרך

10.11.2018 / 11:38

חגיגת הקולנוע בערבה נפתחה בהקרנת בכורה ישראלית, בלב המדבר ותחת כיפת השמים, של "האחים סיסטרז" - המערבון המצוין שזכה השנה בפרס הבימוי בפסטיבל ונציה. הפסטיבל יימשך עד תום סוף השבוע הבא

פסטיבל סרטים בערבה. אדוארד קפרוב,
מהנעשה בערבה/אדוארד קפרוב

פסטיבל סרטים בערבה יצא לדרכו בסוף השבוע בהקרנת בכורה מקומית למערבון "האחים סיסטרז", זוכה פרס הבימוי בפסטיבל ונציה לפני חודשיים. כמו כל ההקרנות בחגיגה הקולנועית המיוחדת, גם זו התקיימה תחת כיפת השמים.

במערבון זה, סרטו דובר האנגלית הראשון של הבמאי הצרפתי הוותיק והמוערך ז'אק אודיאר, מככבים ג'ון סי.ריילי, חואקין פיניקס, ריז אחמד וג'ייק ג'ילנהול - מצוינים כולם. הוא יזכה להפצה מסחרית רחבה בישראל בתחילת החודש הבא.

הפסטיבל יימשך עד ה-17 בנובמבר. ההקרנות מתקיימות כולן בלב המדבר, תחת כיפיים השמיים, באמצע הדרך בין ים המלח לים סוף, ובשעות הערב והלילה. בסוף השבוע הבא יגיעו אליו אחד הזוגות המלכותיים של הקולנוע הצרפתי, לואי גארל ולטישיה קאסטה, שיציגו בו את סרטם החדש, "הגבר הנאמן", בהקרנת בכורה ישראלית לאחר שערך את הפרמיירות העולמיות שלו בפסטיבלים היוקרתיים של טורונטו ושל סן סבסטיאן. כמו כן, תהיה בו בכורה ישראלית של "המשפחה שלי", הסרט היפני שזכה השנה בדקל הזהב, והקרנות של עוד שלל להיטים טריים וקלאסיקות על-זמניות.
לפרטים נוספים, למועדי הקרנה והזמנת כרטיסים ראו האתר הרשמי של הפסטיבל.

סרטים בערבה. אדוארד קפרוב,
מהנעשה בערבה/אדוארד קפרוב
סרטים בערבה. אדוארד קפרוב,
מהנעשה בערבה/אדוארד קפרוב
פסטיבל סרטים בערבה. אדוארד קפרוב,
מהנעשה בערבה/אדוארד קפרוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully