וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים מתנפלים על כרטיסים לספייס גירלז: "טירוף יותר גדול מקולדפליי"

12.11.2018 / 0:01

על רקע התנפלות עולמית על כרטיסים להופעות האיחוד של הספייס גירלז בבריטניה בקיץ 2019, נרשם ביקוש גדול גם מצד ישראלים להופעות. "טירוף כזה לא היה אפילו במכירות לקולדפליי. רוב הלקוחות הן נשים בגילאי 30 פלוס". וכמה עולה התענוג?

הספייס גירלז מתאחדות. The Sun, אתר רשמי
הספייס גירלס/אתר רשמי, The Sun

ויקטוריה בקהאם, תאכלי אבק: ההתנפלות ברחבי העולם על הכרטיסים להופעות האיחוד של הספייס גירלז הגיעה גם לארץ. ביקוש גדול נרשם גם מצד ישראלים לכרטיסים להופעות של הרכב הבנות מהניינטיז (נטולות בקהאם), שיתקיימו בקיץ 2019 בבריטניה - כך לפי נתונים מהחברות זאפה איסתא מיוזיק וטיקטיק. ההתנפלות הישראלים מובנת, גם בגלל הגעגוע שנוצר מאז האיחוד האחרון לפני 11 שנה, וגם על רקע העובדה שבשלב זה לא מתוכננת הופעה של הלהקה מחוץ לגבולות בריטניה, כך שלמרות העניין של מפיקי הופעות בישראל, נכון לעכשיו אין סיכוי להופעה בארץ ב-2019.

בזאפה איסתא מיוזיק מדווחים על "ביקוש חסר תקדים" לסיבוב ההופעות, שהחברה מוכרות חבילות עבורו. מנכ"ל החברה, עידו ווג, מסר: "טירוף כמו שהיה השבוע לא זכור לי בתחום הופעות המוזיקה בחו"ל. גם לא במקרים של להקות ענק כמו קולדפליי או u2. בדומה לטירוף שהיה עם הבקסטריז בויז בישראל, רוב הלקוחות להופעה של הספייס גירלז הן נשים בגילאי ה-30 ומעלה, שמחפשות את הנוסטלגיה ולהתרפק קצת על זיכרונות הפופ מהילדות".

זאפה איסתא מיוזיק מסרה כי שמרה ללקוחותיה בארץ מאות כרטיסים שמשווקים לקהל. מחירי החבילות שמציעה החברה להופעות שיתקיימו בלונדון ב-14 וב-15 בלונדון עומדים על 699 פאונד לאדם בחדר זוגי. החבילה כוללת כרטיס ישיבה להופעה שתתקיים באצטדיון וומבלי, טיסות איזיג'ט ישירות ללונדון (לא כולל מזוודה לאדם), מסי נמל וביטחון, 4 לילות במלון 3 כוכבים, Olympic House Hotel, על בסיס לינה וארוחת בוקר לאדם בחדר זוגי. כרטיסים ניתן לרכוש באתר.

ההיסטריה נרשמה גם בחברה המתחרה. "יש להופעות של הספייס גירלס באזז רציני וביקוש מטורף בארץ", אמר לוואלה! תרבות גבריאל מזרחי, מנכ"ל ובעלים של חברת טיקטיק. "גם במקרה של קולדפליי, שישראלים אוהבים, לא היה מצב כזה. מבחינת מהירות מכירת הכרטיסים נשברו שיאים". מזרחי מוסיף שלאור הביקוש מצד הישראלים להופעות בלונדון, טיקטיק פנתה בבקשה לחכור מטוס של ישראייר לטובת הישראלים שרוצים לטוס לאירוע.

עוד באותו נושא

זה רשמי: הספייס גירלז יוצאות למסע הופעות הקיץ - בלי ויקטוריה בקהאם

לכתבה המלאה

מחירי החבילות שמציעה טיקטיק להופעות שיתקיימו במנצ'סטר ב-29 וב-31 במאי הם 759 פאונד לאדם. החבילה כוללת כרטיס עמידה במופע, טיסה ישירה כולל מזוודה של 20 קילו, כולל מיסי נמל, שלושה לילות במלון 3 כוכבים. שדרוג לגולדן רינג בתוספת של 270 פאונד; עוד מציעה החברה חבילות להופעות שיתקיימו בלונדון ב-13 וב-14 ביוני במחיר של 949 פאונד לחבילה, שכוללת כרטיס עמידה בהופעה, טיסה ישירה, שלושה לילות במלון 3 כוכבים. השידרוג לגולדן רינג הוא בתוספת 280 פאונד; ואילו חבילה להופעה בלונדון ב-15 ביוני מוצעת במחיר של 849 פאונד, כולל כרטיס עמידה בהופעה, טיסה ישירה, שלושה לילות במלון 3 כוכבים. וכאן השידרוג לגולדן רינג הוא בתוספת של 250 פאונד. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

ניתן לרכוש כרטיסים להופעות (ללא חבילות טיסה ומלון) גם דרך אתר טיקטמאסטר. לעומת זאת, כדאי להיזהר מאתרי כרטיסים יד שניה, כמו ויה-גוגו, בהם מוצעים כרטיסים למכירה. הקונה מסתכן בכך שהכרטיסים אינם ברי תוקף, או שמובטח בהם מקום ישיבה יקר בעוד שיקבל למעשה מושב זול.

מכירות הופעות הקאמבק של הלהקה הן ההצלחה הגדולה ביותר של השלוחה הבריטית של ענקית מכירות הכרטיסים הבינלאומית טיקטמאסטר, כך נמסר היום מהחברה לתקשורת הזרה. בשלב מסוים, לא פחות מ-700 אלף איש המתינו בתור המקוון למכירות. הספייס גירלז הכריזו תחילה על 6 הופעות איחוד, שהפכו במהרה ל-11, בעקבות הביקוש יוצא הדופן - בתוך דקות נמכרו מאות אלפי כרטיסים. הזחיחות של המכירות גרמה לנציג טיקטמאסטר בבריטניה להגיד לתקשורת: "יכולנו למכור הופעות לכל ערב במשך שנה". ההופעות יתקיימו במנצ'סטר ב-29 במאי, ב-31 במאי וב-1 ביוני, בקובנטרי ב-3 ביוני וב-4 ביוני, בסנדרלנד ב-6 ביוני, באדינבורו ב-8 ביוני, בבריסטול ב-10 ביוני, ובלונדון ב-13, ב-14 וב-15 ביוני 2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully