וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריץ קפץ לבמה - ותקף באגרוף את מוריסי. צפו

12.11.2018 / 10:48

קבוצת מעריצים עלתה לבמה באמצע הופעתו של הזמר הבריטי בסן דייגו, ואחד מהם תקף את מוריסי בפנים. אנשי הביטחון הורידו את מוריסי מהבמה והמופע הופסק. מנהלו של מוריסי הכחיש כי המוזיקאי הותקף: "המעריצים עשו מה שהם עושים כבר 30 שנה - מנסים לחבק את מוריסי"

תיעוד התקיפה

המוזיקאי הבריטי מוריסי (59) הותקף אתמול במהלך הופעה בסן דייגו, כאשר מעריץ קפץ על הבמה והיכה אותו בפנים. אנשי הביטחון מיהרו להוריד את מוריסי מהבמה והמופע הסתיים.

התקיפה אירעה בזמן שסולן הסמית'ס שר את הלהיט Every day is like sunday. מעריצים רבים התגודדו סביב הבמה, וכמה מהם הצליחו אף לעלות עליה. אחד מהם החל להכות את הזמר בפניו, מה שאילץ אותו לרדת מהבמה ולשים סוף למופע. רגע לפני שהותקף, מוריסי דווקא ניסה להושיט יד למעריציו.

מנהלו של מוריסי הכחיש כי מדובר בניסיון תקיפה: "אף אחד לא ניסה להכות את מוריסי", כתב בחשבון הפייסבוק הרשמי של מוריסי. "המעריצים שלו לא עושים דברים בזדון, הם בסך הכול עשו את מה שהם עושים כבר 30 שנה - מנסים לעשות הכול כדי לקפוץ על הבמה, לגעת בו או לחבק אותו. המעריץ שנחקר אמנם היה אגרסיבי מכולם, לכן אנשי הביטחון נאלצו לסלק אותו בכוח. זה כל מה שהיה. בסופו של דבר איש לא נפגע ואיש לא נעצר".

הפוסט שפרסם מנהלו של מוריסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully