וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר "דה פור" נכשל ברייטינג, וקיבל 10 אחוזים פחות מ"המטבח המנצח"

15.11.2018 / 9:30

לאחר עונה כושלת ברייטינג, בביקורות ובבאזז, התרסק גם גמר "דה פור" ברשת 13 ברייטינג עם 7.1% בלבד. התכנית "המטבח המנצח" ששודרה במקביל בקשת 12 קיבלה עשרה אחוזי רייטינג יותר. השוואות נוספות: גמר "אביב או אייל" ברייטינג כמעט כפול, גמר "הכוכב הבא" פי 3.5 יותר

שרית אביטן זוכה בגמר הריאליטי המוזיקלי "דה פור". מיכה לומבטון,
שרית אביטן מוכרזת כזוכת "דה פור"/מיכה לומבטון

המתמודד אברהם סרב להסתכל על השופטות, והצופים סרבו להסתכל על התכנית: לאחר עונה של כישלון מובהק ברייטינג, ביקורות שליליות והעדר באזז, התרסק גם גמר הריאליטי המוזיקלי "דה פור" ברשת 13 ברייטינג - עם 7.1% ו-168 אלף צופים בלבד. לשם השוואה, התכנית " MKR המטבח המנצח" ששודרה במקביל בקשת 12 קיבלה עשרה אחוזי רייטינג יותר, להלן 17.1% ו-393 אלף צופים.

הנתונים נמוכים במיוחד גם בהשוואה לגמר תכניות ריאליטי מוזיקלי אחרות ששודרו בקשת וברשת לאחר פיצול ערוץ 2: בינואר גרף גמר "אקס פקטור" ברשת נתון של 18.2%, בפברואר גמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" (שבו זכתה נטע ברזילי) הפגיז עם 24.4% ובספטמבר גמר התכנית "אביב או אייל" בקשת גרף 13.2% רייטינג, נתון שנחשב חלש יחסית ועדיין כמעט כפול מהנתון העגום של גמר "דה פור".

גמר דה פור, מוקי, מארינה מקסימיליאן. צילום מסך
מארינה מקסימיליאן ומוקי/צילום מסך

בגמר זכתה הזמרת שרית אביטן, המתמודדת היחידה שנשארה מרביעיית הגמר שהוצגה בתכנית הראשונה, לאחר שגברה בגמר על הזמרת כתריה בעזרת הצבעות הצופים בבית.

מקורבים להפקה מעריכים שלאור הנתונים הכושלים לא צפויה עונה שנייה לתכנית, וגם בגמר לא הכריזה המנחה אסתר רדא על קיומה של עונה כזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully