וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה בכוח: אנה ארונוב לא מפחדת ממבוכה, היא מפחדת להיכשל

פרק הבכורה של "לאהוב את אנה" (קשת 12) היה מהיר וקצבי. השיחות של אנה ארונוב עם המטפל לא חופרות, אלא רצות קדימה, מוותרות על פור פליי מייגע ודוקרות את הסוגיות הרלוונטיות לחיי האהבה שלה בדיוק ותמציתיות. יש רק לקוות שרף ליהוק הגברים יהיה גבוה יותר בהמשך

אנה ארונוב לאהוב את אנה. צילום מסך
אנה ארונוב/צילום מסך

החורף הגיע, זמן טוב להסתדר בזוגות ולמצוא אהבה. או לפחות סדרה טובה להעביר מולה את הערב, ביחד או לבד. כולם רוצים אהבה, ואנה ארונוב אולי יותר יפה, יותר מפורסמת, יותר סקסית מרובנו, אבל בזה היא לא שונה מאיתנו.

אנה ארונוב רוצה למצוא אהבה, והיא מוכנה לחפש אותה כשצוות צילום דולק בעקבותיה. במחשבה ראשונה זה נראה כמו בחירה מחרידה - בואו ניקח סיטואציה מביכה ולא נוחה לשני אנשים מלכתחילה, נבזוק מעליה אנשי תאורה, סאונד, הפקה, עריכה, קהל גדול, נוסיף לה גם שיחות גלויות עם פסיכולוג - איך זה יכול להיכשל? אז זהו, שזה יכול רק להיכשל. ועם הנחת המוצא הזאת יוצאים כולם לדרך, בעיקר אנה.

עם כל התקווה היפה הזאת בלב, היא יוצאת למרתון של 12 דייטים - 2 ביום + שעתיים על ספת הפסיכולוג (ד"ר גבריאל בוקובזה). מבין 12 הגברים שהמלהקים בחרו לה, היא תבחר בשלב הבא 4 שאיתם תרצה להיפגש שוב ולבסוף תצמצם את הבחירה לשניים ואז לאחד. מסיבה לא ברורה היא גם עושה את כל זה בזמן שהיא שוהה כעקורה בבית במושב גנות - למה בעצם היא לא יכולה להישאר בדירתה בת"א? אם יש לכך סיבה אחרת פרט לעובדה שהיא אולי מצטלמת פחות טוב מבית במושב, זה לא בא לידי ביטוי נכון לעכשיו. לעובדה שהיא נמצאת בגלות כפויה בגנות אין כרגע שום משמעות, פרט מאשר בתקציב המוניות של ההפקה, אולי.

ארונוב חיה את חייה על במות ואת רזומה הזוגיות שלה ניתן לשחזר בקלות בשיטוט בארכיוני מדורי הרכילות - זו לא החשיפה שמפחידה אותה, היא לא מפחדת מקהל. זה משהו שמבינים עליה די מהר (טיפ לגברים: אפשר גם לעשות עליה גוגל, וזה לא בושה להודות בזה!), וזה ראוי לציון, כי בתור מי שגם מעידה על עצמה שהיא מתחזקת פאסון כאמצעי הגנה, נראה שארונוב לקחה בחשבון שהיא תחווה מבוכה (ליתר דיוק: מבוכות. ברבים) בתכנית הזאת, והיא מוכנה לעמוד בזה בגבורה. אנה ארונוב לא מפחדת לעשות בושות, זה ברור. היא רק מפחדת להיכשל.

אנה ארונוב לאהוב את אנה. צילום מסך
לאהוב את אנה/צילום מסך

פרק הבכורה של "לאהוב את אנה" (קשת 12) מהיר וקצבי. השיחות שלה עם המטפל בוקובזה לא חופרות, אלא רצות קדימה, מוותרות על פור פליי מייגע ודוקרות את הסוגיות הרלוונטיות לחיי האהבה של ארונוב בדיוק ותמציתיות. בפרק שנמשך קצת יותר משעה הספקנו לראות הקדמה, 4 דייטים, שלאחר כל אחד מהם שיחה עם הפסיכולוג וקטעי מעבר משולבים בבחירות מוזיקליות לא מאוד מעודנות, אבל טובות (זאת מחמאה. נראה לי).

הליווי הפסיכולוגי אמור לזהות ולתת מענה לחלקה של ארונוב עצמה בכך שהיא לא מצאה עדיין את אהבת הנצח שלה - דברים כמו מנגנוני הגנה, בחירות שגויות, איתי תורג'מן וכיוצא באלה. אלא שהבעיה הכי גדולה בפרק הראשון היא בכלל לא אנה, אלא הגברים ששודכו לה לבליינד דייטים. 3 הראשונים נעו על הסקאלה שבין גרוע לנסבל, שום דבר שגורם לפרפרים בבטן, קליקים, קנאקים, זיקוקים או כל אפקט מיוחד אחר שיעזור לצלוח אותם.

בין אם זה נעשה במודע כדי לפרק את ההתנגדויות הפנימיות שלה על מועמדים פחות אטרקטיביים (בבחינת "בשר תותחים" של דייטים) ובין אם כדי להנמיך את רף הציפיות ולהגביר באופן מלאכותי את הריגוש וההתרגשות עם הופעתו של הדייט הרביעי והמוצלח יותר - כך או כך מדובר כרגע במכשולים שההפקה מציבה לרגליה של ארונוב, ולא היא עצמה. "קרה לך שם משהו אחר" אומר בוקובזה לארונוב במפגש שלהם לאחר הדייט הרביעי שלה עם דוד (דתל"ש חמוש עם ניסיון באימון מיליציות באפריקה) ומכוון לכך שהיא עברה תהליך שאפשר לה לא לפסול אותו ולהתרחק ממנו כפי שקרה לה בשלושת הדייטים הקודמים.

ובכן, בהחלט קרה לה שם משהו אחר - הגיע גבר אטרקטיבי לדייט. זה הכול. זה לא תהליך, כמו שזה חתיך, אוקיי? לגיטימי והכל, אבל בואו לא נעשה מזה מה שזה לא. מחציתו הראשונה של פרק הבכורה והגברים שהופיעו בו היו מורידים מאוד. ארונוב עצמה החלה להראות סימני ייאוש והם הדהדו גם מהעבר השני של המסך, אצל הצופים. כדי שימשיך להיות לנו פה מעניין, יש לקוות שרף הליהוק יהיה גבוה יותר בדייטים הבאים, כי בשביל לקבל את הרושם שלא נשארו גברים שווים פנויים אנחנו לא צריכות לפתוח את הטלוויזיה.

עוד באותו נושא

קלישאה אחר קלישאה: ארבע הערות על "The Four"

לכתבה המלאה
אנה ארונוב לאהוב את אנה. צילום מסך
אנה ארונוב/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully