וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא זו-ארץ יחליף את שכטר וישראלוף בהנחיית "האח הגדול VIP"

18.11.2018 / 12:47

גיא זו-ארץ נבחר להנחות את "האח הגדול VIP" ברשת 13 לצדה של לירון ויצמן. זאת לאחר שעפר שכטר ואסי ישראלוף הודיעו באחרונה כי יעזבו את התפקיד. כפי שפורסם לראשונה בפייסבוק של וואלה! תרבות, זו-ארץ גם נבחן החודש לתפקיד הנחיית האירוויזיון בישראל

גיא זוארץ. אביב חופי
חובר לויצמן. גיא זו-ארץ/אביב חופי

המנחה והשחקן גיא זו-ארץ נבחר להנחות את תכנית "האח הגדול VIP" ברשת 13 לצדה של לירון ויצמן. זה קורה לאחר ששניים מהמנחים של העונה האחרונה של תכנית הריאליטי, עפר שכטר ואסי ישראלוף, הודיעו באחרונה כי יעזבו את התפקיד. השניים, שגם הגישו ביחד ב"גוט טאלנט ישראל", זכו לביקורות שליליות רבות על הגשתם.

מרשת נמסר מוקדם יותר החודש כי ישראלוף עוזב עקב התנגשות לוחות זמנים שנובעים מהנחיית "גוט טאלנט", הצפויה להיות משודרת במקביל לעונה הבאה של "האח הגדול". קודם לכן מסר שכטר שלא ימשיך להנחות את התכנית בנימוק הבא: "הגעתי להחלטה עם רשת שזה אינו הפרויקט בשבילי, והחלטתי להמשיך הלאה לדברים שיותר תואמים את היכולות והשאיפות המקצועיות שלי".

זו-ארץ בן ה-45 מגיש מאז 2008 את תוכנית הריאליטי "הישרדות", תחילה בערוץ 10 ולאחר מכן ברשת 13. בשנת 2016 נבחר להנחות את חידון התנ"ך העולמי לנוער יהודי במקום אבשלום קור. כפי שפורסם לראשונה בעמוד הפייסבוק של וואלה! תרבות, זו-ארץ גם נבחן החודש לתפקיד הנחיית האירוויזיון בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully