וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם ונינט שרים "שני משוגעים" - ועוד 4 דואטים שמסקרן אותנו לראות

21.11.2018 / 0:02

דואט של עידן עמדי ומארינה מקסימיליאן? אולי של נינט ועומר אדם? או אולי בעצם שילוב בין "מה קשור", אלני פוריירה ונדב גדג'? במופע הענק POP UP MUSIC שיעלה בחנוכה הקרוב - כל מפגש מוזיקלי אפשרי על הבמה. בחרנו חמישה דואטים שהכי מתחשק לנו לראות שם

יח"צ - חד פעמי

תארו לכם מצב שבו עומר אדם ונינט טייב שרים יחד את "שני משוגעים" על במה אחת. כעת אפשר להפסיק לדמיין, כי המפגש המוזיקלי המסקרן הזה עומד לקרום עור וגידים במופע הענק POP UP MUSIC בחנוכה הקרוב. במופע, שיתקיים בין 4-9 בדצמבר בהיכל מנורה מבטחים, יופיעו מלבד עומר אדם ונינט גם עידן עמדי, מארינה מקסימיליאן, שלישיית "מה קשור", נדב גדג' והזמרת הבינלאומית אלני פוריירה (נציגת קפריסין שהגיעה למקום השני באירוויזיון). כך שמלבד ביצועי סולו ללהיטים הגדולים שלהם, צפויים הזמרים לבצע דואטים ולחבור לשילובים ייחודיים. לרגל המופע בחרנו את חמשת הדואטים שהכי מסקרן אותנו לראות על במת המופע:

עומר אדם ונינט טייב - "שני משוגעים"

כי אין דבר שיותר מסקרן אותנו מאשר לראות - ולשמוע - את השילוב בין שיר השנה, זמר השנה ונערת הרוק. יש לנו תחושה שאם הוא יצולם, הביצוע הזה הולך לשרוף את היוטיוב.

נדב גדג' ואלני פוריירה - "גולדן בוי"

אחרי שהצליחה לאיים על ניצחונה של נטע ברזילי באירוויזיון ולגרום לכמה התקפי לב לפני ההכרזה המרגשת באותו לילה דרמטי, מעניין יהיה לראות את הזמרת המוכשרת מקפריסין מתנסה בלהיט אירוויזיוני אחר, והפעם בעברית, עם לא אחר מאשר נדב גדג'.

"מה קשור" ונינט טייב - "תנו לו צ'אנס"

זוכרים את הלהיט הענק מלפני 13 שנה שכתב והלחין ציון ברוך? גם במקרה הזה מתחשק לנו לשמוע את הפרשנות הייחודית של נינט לשיר, ועל הדרך לראות למי יש קול גבוה יותר - לה או לציון.

מארינה מקסימיליאן ועומר אדם - "עמוק בטל"

היינו מתים לראות את השילוב בין מארינה ועומר באחד הלהיטים הקסומים ביותר של מארינה. עומר מוכיח שהוא יודע להפתיע אותנו כל פעם, ונראה לנו שזו הזדמנות נהדרת עבורו להמם אותנו לחלוטין.

עידן עמדי ומארינה מקסימיליאן - "חלק מהזמן"

כמה מתחשק לנו לשמוע שניים מהזמרים הטובים ביותר בישראל שרים את אחד השרים היפים של השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully