וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת דיסטרבד תגיע להופעה בישראל

19.11.2018 / 7:10

להקת המטאל דיסטרבד (Disturbed), שהחידוש שלה ל-"Sound of Silence" הפך ללהיט ענק גם בישראל, תגיע להופעה בארץ בקיץ 2019 במסגרת סיבוב ההופעות Evolution Tour. כמה יעלו כרטיסים? כל הפרטים

לאורך השנים הגיע היהודי הטוב דיוויד דריימן לכמה וכמה ביקורים בישראל, לא מפליא בהתחשב בעובדה שהוא בן למשפחת ניצולי שואה, וסבו, סבתו, אימו ואחיו הצעירים מתגוררים בירושלים. דריימן עצמו, בוגר בתי ספר יהודיים בלוס אנג'לס, אף למד שנה בישיבת נווה ציון בירושלים. לאורך השנים אף הצהיר שהיה שמח לעשות עלייה ולהתיישב כאן באופן קבוע, אלא שהמשרה שלו כסולן להקת המטאל המצליחה דיסטרבד לא ממש מאפשר לו לעשות זאת. עכשיו הוא יגיע לראשונה יחד עם הלהקה כולה להופעה בישראל, שלוש שנים אחרי ששחררו את להיטם הגדול ביותר, החידוש ל-"The Sound Of Silence" של סיימון וגרפונקל.

אלבום הבכורה "The Sickness" משנת 2000, מכר למעלה מחמישה מיליון עותקים והפך את דיסטרבד לאחת מלהקות הרוק המצליחות ביותר בארה"ב. מתוכו שני השירים "Down With The Sickness" ו-"Stupefy" הפכו אף הם להצלחה במצעדי המכירות. האלבום "Believe" שיצא שנתיים לאחר מכן המשיך את ההצלחה המטאורית ומכר למעלה משני מיליון עותקים. הסינגל "Prayer" מתוכו הפך לאחד הפופולריים ביותר של הלהקה והגיע לרשימת חמשת הסינגלים הנמכרים ביותר בארה"ב באותה שנה.

רצף ההצלחות של דיסטרבד המשיך עם האלבום השלישי, "Ten Thousand Fists", שיצא ב-2005 וחצה את מכירת שני מיליון עותקים. האלבום כולל את החידוש ללהיט "Land Of Confusion" של להקת ג'נסיס. בשנת 2008 יצא האלבום הרביעי, "Indestructible", ושנתיים אחריו הגיע "Asylum", שהגיע אף הוא למקום הראשון במצעד מכירות האלבומים האמריקאי וכלל את השיר "Never Again" שעסק בשואה וזוועות הנאצים נגד העם היהודי.

האלבום הבא, "Immortalized", הגיע ב-2015 אחרי הפוגה ארוכה, שכמו קודמיו כבש גם הוא את המקום הראשון במצעד המכירות האמריקאי. באלבום נכלל החידוש לשיר "The Sound Of Silence", שזכה להצלחה אדירה והגיע לחצי מיליארד צפיות ביוטיוב. ב-19 באוקטובר השנה יצא אלבומה השביעי של הלהקה, "Evolution", ומכר למעלה מ-100 אלף עותקים בארה"ב בשבוע הראשון ליציאתו. עד כה יצאו מתוכו שני סינגלים - "A Reason To Fight" ו-"Are you Ready".

במסגרת סיבוב ההופעות של האלבום החדש צפויה דיסטרבד להגיע לראשונה גם לישראל. זה יקרה ב-2 ביולי 2019 בלייב פארק. החל מהיום (שני) בשעה 8:00 תחל מכירת כרטיסים מוקדמת לטובת חברי מועדון המעריצים הרשמי של הלהקה דרך עמוד הפייסבוק Bring Disturbed To Israel, ולאחר מכן תיפתח לקהל הרחב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 345 ש"ח ל-485 ש"ח בהתאם למיקום. ניתן לרכוש כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • Disturbed

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully