וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במקום להוביל שינוי, הפריים טיים בטלוויזיה עסוק רק בעצמו"

19.11.2018 / 11:05

אתמול התקיימה הפרמיירה של "קשר השתיקה" (שתעלה השבוע ברשת 13), תכניתה החדשה של צופית גרנט שבה היא תעסוק בניכור הורי - תופעה שבה הורה גרוש מסיתים את הילדים נגד ההורה השני. גרנט: "אני חרדה מהאטימות החברתית ומכך שהפריים טיים לא מנסה להוביל לשינוי חברתי". צפו

צופית גרנט/צילום וידאו: אבי כהן, עריכה: אביב אירגז וירדנה עבודי-פוקס

(צילום וידאו: אבי כהן, עריכה: אביב אירגז וירדנה עבודי-פוקס)

"כשבאתי ל'רשת' והצעתי את התכנית 'קשר השתיקה' דרשתי ישיבה עם המנכ"ל אבי צבי ועם היועץ המשפטי. היה שולחן ענק, נעמדתי ואמרתי להם: 'אני לא רוצה לעשות תכנית טלוויזיה. אני רוצה שתתגייסו, אני רוצה להקים מפלגה שתזעק את זעקת האנשים השקופים'. אבי צבי אמר שכך יהיה. אני חרדה מהאטימות החברתית, אני חרדה שהפריים טיים עסוק בעצמו סביב השעון במקום לנצל את הבמה הזו להוביל לשינוי".

כך אומרת לוואלה! תרבות צופית גרנט בריאיון שהתקיים בפרמיירה של תכניתה החדשה "קשר השתיקה" שעולה השבוע ברשת 13. בכל פרק תטפל צופית בסיפור אישי שמייצג תופעה חברתית רחבה ותצא עם גיבור הסיפור למלחמה מול הרשויות כדי לשנות את המציאות בעבור כולם. הנושא הראשון שבו תעסוק התכנית הוא "ניכור הורי", תופעה שבה אימהות ואבות גרושים העומדים בפני שוקת שבורה בזמן שהאדם שפעם אהבו והיו נשואים לו מסית את הילדים נגדם ולא מאפשר את קיומם של הסדרי הראייה.

אם הייתה מגיעה אליך צופית גרנט כשהיית ילדה, מה היית מבקשת ממנה?

"אולי היא הייתה עוזרת לי להרגיש פחות בודדה, אולי הייתה עוזרת לי לפחד פחות, אולי הייתה עוזרת לי להאמין שאני לא מטומטמת כי אני התלמידה הכי חלשה בבית הספר במשך 12 שנה".

בהתייחסה לסוגיית הניכור ההורי, אמרה העיתונאית והמגישה לוסי אהריש כי שני הוריה נתנו לה גב לכל אורך הדרך, למרות שלא מעט אנשים צקצקו ועיקמו אף כשהחליטה להתחתן עם יהודי. "ההורים שלי לאורך כל הדרך היו איתי ולצד. גם אם הילדים יבחרו להתנכר לי, הם יקבלו את מלוא התמיכה ואת כל הגב מצדי. הדבר הכי חשוב זה שהם יהיו מאושרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully