וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד עצום: "נבסו" זכתה באמי הבינלאומי לסדרה הקומית הטובה ביותר

20.11.2018 / 7:49

הסדרה הפופולרית של רשת 13 קטפה את פרס האמי לסדרה הקומית הבינלאומית הטובה ביותר. "בית הנייר" זכה בפרס המקביל בקטגוריה הדרמטית, וגם דוקו על אתגר קרת היה בין הזוכים בלילה ענק ליצירה הישראלית

הסדרה "נבסו" זוכה בפרס האמי הבינלאומי ב-2018 בקטגוריית הסדרה הטובה ביותר/רשת

(בסרטון: רגע הזכייה)

כבוד גדול: "נבסו", הסדרה המצליחה של רשת 13, זכתה בפרס הקומדיה הטובה ביותר בטקס האמי הבינלאומי שהתקיים לפנות בוקר שעון ישראל. כדי להבין את גודל ההישג, נציין כי בקטגוריה המקבילה, הדרמה הטובה ביותר, זכתה להיט הענק "בית הנייר".

את "נבסו" יצרו ליאת שביט, שי בן עטר ויוסי ואסה, שגם מככב בה. כזכור, היא עוסקת בסיפורו של פרסומאי שמוצאו אתיופי, הנשוי לצעירה אשכנזייה (מירב פלדמן) ובכל הדעות הקדומות, אי-ההבנות ושאר הסיטואציות המצחיקות בדרכם ליצור את כור ההיתוך. את "נבסו" מפיקה חברת אנדמול.

עוד לפני הזכייה באמי הבינלאומי, רשמה "נבסו" הישג כאשר רשת פוקס הזמינה פיילוט לגרסה אמריקאית שלה, אותו יביים לי דניאלס, הקולנוען המהולל שחתום על "פרשס" ו"המשרת"
.
בתגובה לזכייה, מסר יוסי ואסה: "אני מוטרד שאני לא יודע כמה שוקל הפסל ומותר לי רק 23 קילו למזוודה בטיסה, כי הדבר הזה מגיע הביתה בייבי!".

אגב, "נבסו" לא היה התוצר היחיד עם הקשר מקומי שזכה אתמול באמי. פרס לסרט העוסק בעולם האמנות הוענק ל"אתגר קרת: הסיפור האמיתי", דוקו הולנדי על היוצר הישראלי (שמשודר גם ב-yes דוקו וב-STINGTV), שלא היה נוכח בטקס כיוון שהוא עסוק בהפקת הפרויקט החדש שלו עם שירה גפן, שמצולם בימים אלה באירופה: "איזה בוקר! בזמן שאנחנו קופאים באפס מעלות, הדוקו הנפלא הזה זכה באמי", התפאר הסופר בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו.

יוסי ואסה. רשת,
23 קילו של גאווה. יוסי ואסה עם הפסלון/רשת

שרת התרבות מירי רגב בירכה את ואסה ואת יתר יוצרי הסדרה: "מזל טוב ליוסי ואסה ולצוות הסדרה 'נבסו' על הזכייה המפוארת בקטגוריית הסדרה הקומית הטובה ביותר בטקס פרסי האמי. הסדרה 'נבסו' מתמודדת באמצעות הומור משובח מול הדעות הקדומות כלפי העדה האתיופית המסורתית - דעות הקיימות עדיין בחברה הישראלית. שאפו לוואסה, ליוצרות וליוצרים האחרים הלוקחים חלק בסדרה. מזל טוב גם לאתגר קרת, שסרט תיעודי עליו, 'אתגר קרת: סיפור אמיתי' בהפקה הולנדית זכה בקטגוריית המשדר האמנותי. אנחנו על המפה ונישאר על המפה בזכות היוצרות והיוצרים המשובחים שלנו".

הסדרה "נבסו" זוכה בפרס האמי הבינלאומי ב-2018 בקטגוריית הסדרה הטובה ביותר. רשת,
האנשים מאחורי "נבסו" חוגגים/רשת
נבסו, יוסי ואסה, מירב פלדמן. צילום מסך
מזל טוב. מתוך "נסבו"/צילום מסך
בית הנייר. צילום מסך
הדרמה הטובה ביותר. "בית הנייר"/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully