וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לך תזדיין": התגובה של גברי בנאי לשיחה המפתיעה של שרון גל

20.11.2018 / 12:32

שרון גל הפתיע את גברי בנאי ברדיו גלי ישראל, וביקש בשידור את תגובתו לטענה כי "יקריא מכתבי מחבלים". בנאי אמר לו "לך תזדיין" וניתק. בנאי: "מצר על פליטת הפה. העלאתי לשידור חי ללא ידיעתי היא סוג של אלימות. חשתי כנאנס להתראיין ללא רצוני"

גברי בנאי ושרון גל. ראובן קסטרו ועידו שחם, מערכת וואלה!
שרון גל וגברי בנאי/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו ועידו שחם

השחקן, הקומיקאי וחתן פרס ישראל גברי בנאי הופתע היום משיחת טלפון בשידור חי ברדיו גלי ישראל מהמגיש ומהח"כ לשעבר שרון גל. השיחה הסתיימה בקללה עסיסית מצדו של חבר "הגשש החיוור" לשעבר ("לך תזדיין") ובניתוק כועס. בנאי קיבל את שיחת הטלפון הלא מתוכננת בעקבות פרסום בערוץ 7 שבו נטען כי ישתתף באירוע לציון יום זכויות האדם הבינלאומי בסינמטק תל אביב, בחסות ארגון "מחסום ווטש", שבו יקריאו בנאי והשחקנית שרית וינו-אלעד עדויות של אסירים ביטחוניים - "מחבלים" כהגדרת שרון גל.

לאחר שגל התקיל את בנאי בשיחת טלפון, ביקש השחקן לא לקחת חלק בשיחה ואמר "לא, לא, חבר'ה, עזבו אותי". למרות זאת, גל המשיך בשיחה ואמר לו: "לא, אבל במשפט, אתה הולך להקריא מכתבי מחבלים בסינמטק, אני מנסה להבין מה... מה העניין". בנאי הגיב במילים: "לך תזדיין", וניתק. גל נשמע שמח לאידו: "מחיאות כפיים לגשש החיוור, החיוור מתמיד". האזינו לקטע המדובר.

בנאי מסר בתגובה: "אני מצר בפני הציבור על פליטת הפה הלא נעימה מול המאזינים בשידור חי, שנבעה מרצוני להישאר מחוץ לשיח הפוליטי. העלאתי לשידור חי ללא ידיעתי ורצוני משולה לדעתי לסוג של אלימות ולצערי הגבתי מהבטן תגובה שביטאה בעיקר תחושה של נאנס להתראיין ללא רצוני. למרות מה שפורסם אינני עומד לקרוא שירים או מכתבים של מחבלים".

בתוך כך, בנאי הוא אחד האמנים המוכרים שהשתתפו בסרטון מחאתי כנגד חוק הנאמנות בתרבות, שהעלה השבוע "המכון הישראלי לדמוקרטיה". לצדו השתתפו גם אסתי זקהיים, רבקה מיכאלי, רננה רז ונלי תגר. בסרטון מוצגים קטעים מסרטים ישראליים מצליחים כמו "גבעת חלפון אינה עונה" ו"אפס ביחסי אנוש" לאחר התאמה לחוק החדש. צפו בסרטון.

עוד באותו נושא

אמנים בהלם ממינויה של מירי רגב לשרת התרבות; גברי בנאי לוואלה: "בעיני היא בהמה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully