וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Boygenius: רגע לפני סיכומי השנה מגיע אלבום שטורף את הקלפים

21.11.2018 / 0:00

שלוש מזמרות האינדי המוכשרות והבולטות של הזמן האחרון חברו לטובת סופרגרופ משותפת, Boygenius, שאיכשהו הצליח לעלות על סך חלקיו וליצור קפסולת רגשות מהאפקטיביות שידעה 2018. בנוסף: אוסף מדהים של REM, וגם סופיאן סטיבנס, הדנדי וורהולס, מרקיורי רב, בון איבר ועוד

להקת Boygenius, לוסי דייקוס, ג'וליאן בייקר, פיבי ברידג'רס. Lera Pentelute,
לוסי דייקוס, ג'וליאן בייקר ופיבי ברידג'רס - Boygenius/Lera Pentelute

האזינו לפלייליסט של המדור בספוטיפיי

Boygenius - Boygenius

הימים הם ימי טרום סיכומי השנה, הרשימות נכתבות, נמחקות ונכתבות מחדש, ההתלבטויות רבות. ומסורתית, רגע לפני סגירת הקלפיות תמיד מגיע משום מקום אלבום אחד שנוגע בעומקים שלך וגורם לך לחשב מסלול מחדש. כזה הוא האלבום - יותר נכון לומר האי.פי, רק שישה שירים יש בו - שמאחוריו עומדים שלושה מהשמות הנשיים המשמעותיים באינדי האמריקאי של השנים האחרונות: ג'וליאן בייקר, פיבי ברידג'רס ולוסי דייקוס. שלושתן - עוד לא בנות 25, מוכשרות, עמוקות, מבטיחות - שהמוזיקה של כל אחת מהן גם כך מתכתבת עם זאת של רעותה, חברו תחת השם המשעשע Boygenius, כל אחת הביאה שיר אחד מוכן ועוד רעיון לשיר, ובחמישה ימים נולדה קפסולת רגשות מהאפקטיביות שידעה 2018.

בייקר, ברידג'רס (הפייבוריטית שלי, חפשו את אלבומה המעולה "Stranger In The Alps" שיצא בשנה שעברה) ודייקוס משלבות בין הקולות שלהן בצורה מושלמת, לא שמעתי הרמוניות כאלה הרבה זמן, והן שרות על בדידות וזוגיות פגומה ואקסים והבחירה בחיים בתנועה מתמדת וכותבות מילים כמו "אני רוצה לשמוע שיר אחד מבלי לחשוב עליך, הלוואי שהייתי בחללית, רק אני והכלב שלי ונוף בלתי אפשרי", ו"איכשהו תמיד הצלחתי לעבור לדירות ממש ליד בתי קברות, ואף פעם לא רחוק מדי מבתי חולים, אני לא יודעת מה זה אומר לך עלי". וזהו, לפתע זה נגמר, 21 דקות קצרות מדי, ואתה מיד מתחיל הכל מחדש, ואז שוב, וחושב על איך בדרך כלל בנות ששרות על בנים לא עושות לך את זה כמו בנים ששרים על בנות, אבל הפעם זה אחרת, וחולם על להיות בת 25 עם לב שבור בחורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully