וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו לאילת: כל מה שצפוי בפסטיבל הג'אז החורפי

21.11.2018 / 8:37

הפסנתרן הקובני הארולד לופה נוסה, נגן הבס הברזילאי מישל פיפוקיניה, יוני רכטר ואנסמבל הג'אז הירושלמי "לא סטנדרטים" - כל אלו ועוד יופיעו בפסטיבל הג'אז באילת שייערך בין 14 ל-16 בפברואר

מהדורת החורף של פסטיבל הג'אז באילת תיערך בין 14 ל-16 בפברואר בבתי המלון ברחבי העיר. הפסטיבל, שינוהל אמנותית על ידי דובי לנץ, יכלול מופעים, כיתות אמן ובמת ג'אם סשן לילי.

ומי צפוי להגיע ולהופיע בפסטיבל? פסנתרן הג'אז הקובני הנודע הארולד לופז נוסה יפתח את הפסטיבל. בנוסף יופיע נגן הבס מברזיל מישל פיפוקיניה, החצוצרן הגרמני מרקוס שטוקהאוזן, הרביעייה הסרבית NAKED (שיארחו את אמיר גבירצמן) ופסנתרן הג'אז הפולני מרצ'ין מאסצקי במופע ביג בנד ובמופע דואו.

במקביל, גם לא מעט אמנים ישראלים יופיעו בפסטיבל: יוני רכטר יחזור לאלבום הבכורה שלו "התכוונות", אנסמבל הג'אז הירושלמי "לא סטנדרטים" ואסתר רדא יעלו הפקת מקור, מאיה בלזיצמן ומתן אפרת יופיעו עם שלישיית כלי מיתר, ההרכב הבינלאומי שלוש יארח את הזמרת טולה, ודניאל זמיר וניצן בר יקיימו מופע דואט לסקסופון ופסנתר. בנוסף תופיע גם להקת הקולקטיב.

פסטיבל הג'אז אילת מנוהל כאמור אמנותית על ידי דובי לנץ, איש הרדיו הוותיק אשר במשך 15 שנה שימש ראש מחלקת המוסיקה של תחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל. בשנים האחרונות חזר לגלי צה"ל ולהגשת התכנית "קול הג'אז הזה".

פסנתרן הג'אז הפולני מרצ'ין מאסצקי

יוני רכטר. ראובן קסטרו
רכטר/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully