וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או בוי (Oboy) חוזרת ומחווה לגשש החיוור: המלצות לסוף נובמבר

22.11.2018 / 0:00

סדרת הילדים והנוער הכי מדוברת בישראל חוזרת לעונה שנייה, הצגת ילדים שמעניקה חוויה יוצאת דופן, מופע מחווה לגשש החיוור - ועוד המלצות לאן כדאי לצאת השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אובוי (Oboy) חוזרת

אחת מסדרות הילדים הכי מדוברות בשנים האחרונות התגברה על הקשיים המשפטיים וכעת היא עושה קאמבק למסך של ערוץ הילדים בפרטנר tv ובסלקום tv, בערוץ ספיד ב-HOT וב-yes. 'או בוי' היא דרמה מוזיקלית בכיכובם של אליאנה תדהר, לי בירן, ג'וי ריגר, נלי תגר, טום באום, דניאל גד, גפן ברקאי ועוד. הסדרה עוקבת אחרי עלמה (ריגר) שמצטרפת במסווה של גבר ללהקת הבנים המצליחה בישראל - "Oboy", במטרה להגשים את חלומה ולהפוך לזמרת ולעזור כלכלית לאמה. העונה השנייה מתחילה ביום שני והגיע הזמן להתרגש.

מתי? החל מ-26.11 - פרק חדש בכל יום (א'-ד' בשעה 15:00)

איפה? בפרטנר tv, בסלקום tv, בערוץ ספיד ב-HOT וב-yes

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסע בין חלמונים

הצגת הילדים הראשונה בסגנון ה-Puppet Cinema, השפה הייחודית שפיתח צבי סהר (שחקנים מפעילים בובות שמצולמות בלייב ומוקרנות במעגל סגור מול הצופים), היא הרפתקה קסומה של רובוט שהחללית שלו מתרסקת על כוכב שעשוי מביצת עין ותושביו הם ירקות יוצאי דופן. הילדים יעופו.

מתי? 24.11 ב-10:00 בבוקר

איפה? תיאטרון הקאמרי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערב מחווה לשירי הגשש החיוור

מופע ההתרמה השנתי של ויצ"ו ישראל יתקיים השנה בסימן מחווה לשירים הנפלאים של שלישיית הגשש החיוור. במופע ייקחו חלק אורי בנאי (הבן של הגשש גברי), אריאל פוליאקוב (הבן של הגשש פולי), דרור קרן, בן ארצי, דביר בנדק, דניאל סלומון, דורי בן זאב, לירון לב, אלון נוימן, פיטר רוט ועוד. כל ההכנסות מהערב יוקדשו למען משפחות נפגעות אלימות.

מתי? 26 בנובמבר, 19:00 בערב

איפה? בית האופרה, המשכן לאמנויות הבמה, שאול המלך 19 תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אופרה באילת

אל אירועי המוזיקה המסורתיים, אשר מזוהים עם העיר אילת, כמו פסטיבלי הג'אז ופסטיבלי הרוק, מצטרף מיזם מפתיע חדש לעיר הנופש הדרומית: מופע אופרה חדש שכולו רגעים מן האופרות הקלאסיות האהובות של כל הזמנים ושירים מתוך מחזות הזמר המוכרים בשיתוף האופרה הישראלית. במופע ישירו שבע זמרות אופרה, מלוות בחמישה נגנים, ממיטב הרגעים הגדולים של האופרות. בין השאר הן יבצעו אריות ושירים מתוך האופרות "לה טרוויאטה", "הספר מסוויליה", "לה בוהם" ו"מאדאם בטרפליי" ומתוך מחזות הזמר "גבירתי הנאווה", "פנטום האופרה", "עלובי החיים" ו"כנר על הגג".

מתי? החל מ-25 בנובמבר

איפה? תיאטרון WOW באילת

אופרה האופרה הישראלית באילת אילת. יוסי צבקר,
אופרה באילת/יוסי צבקר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל הג'אז בתל אביב

חנן בן ארי והאורקסטרה, חמישיית איל תלמודי מארחת את קרולינה, אסתר רדא ונטע אלקיים במחווה לארית'ה פרנקלין, מאור כהן מארח את אלי מגן ואפרת גוש - אלו רק מקצת המופעים המסקרנים שאפשר יהיה לתפוס בפסטיבל הג'אז תל אביב. ואם אלו לא מספיקים לכם, מדי ערב יתקיימו ברחבת המשכן לאמנויות הבמה מופעים ללא תשלום וביום שישי בשעות הצהריים ייערך הפנינג ג'אז עם מיטב ההרכבים.

מתי? 28 בנובמבר עד 1 בדצמבר

איפה? מוזיאון תל אביב ואברהם הוסטל

  • עוד באותו נושא:
  • או-בוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully