וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל או עומר אדם? המדריך המלא להצגות חנוכה לילדים

27.11.2018 / 0:10

פסטיגל עם אליאנה תדהר ונועה קירל או POP UP עם עומר אדם ו"מה קשור"? "עמי ותמי" או "שובם של המכבים"? בחנוכה הקרוב יעלו הצגות והופעות רבות לילדים ולנוער. הנה הבולטות והגדולות שבהן - כולל מחירים והנחות. הורים, גזרו ושמרו

יח"צ - חד פעמי

פריסטייל פסטיגל 2018

כמדי שנה, גם השנה הפסטיגל מבטיח להיות אחד המופעים הגדולים והמושקעים בחנוכה עם שואו מושקע שיכלול עשרות רקדנים, אקרובטים ושחקנים. הפסטיגל ה-38 מספר השנה את סיפורן של שתי חבורות שונות מאוד זו מזו כאשר הדבר היחיד שמאחד אותן הוא המוזיקה. מי יככב? נועה קירל, עידן רייכל, משה פרץ, אליאנה תדהר, יונתן מרגי, ניב סולטן, עפר שכטר, עומר חזן והרשימה עוד ארוכה. מחיר מלא - 172 שקלים (הנחות לחברי מועדון שופרסל, מועדון שלך, חבר ובהצדעה).

לפרטים נוספים ולרכישה

POP UP MUSIC

תארו לכם מצב שבו עומר אדם ונינט טייב שרים יחד את "שני משוגעים" על במה אחת. כעת אפשר להפסיק לדמיין, כי המפגש המוזיקלי המסקרן הזה עומד לקרום עור וגידים במופע הענק POP UP MUSIC בחנוכה הקרוב. במופע, שיתקיים בין 4-9 בדצמבר בהיכל מנורה מבטחים, יופיעו מלבד עומר אדם ונינט גם עידן עמדי, מארינה מקסימיליאן, שלישיית "מה קשור", נדב גדג' והזמרת הבינלאומית אלני פוריירה (נציגת קפריסין שהגיעה למקום השני באירוויזיון). כך שמלבד ביצועי סולו ללהיטים הגדולים שלהם, צפויים הזמרים לבצע דואטים ולחבור לשילובים ייחודיים. המחירים נעים בין 69 ל-219 שקלים (הנחות ללאומי קארד והנוסע המתמיד).

לפרטים נוספים ולרכישה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עולם האגדות

לחנות של סבא נתי מגיעה פיה מעולם האגדות, שמגלה לו שעולם האגדות בסכנה. למספר הסיפורים בעולם האגדות (קובי פרץ) נגמרו האגדות והוא צריך למצוא אגדה חדשה. האגדה החדשה מסתתרת בתוך תיבה שיכולה להתגלות רק על ידי שלושה חברי אמת. מי עוד מככב? כוכבי הילדים מיקי, רוי בוי וקופיקו, ועוד רבים וטובים. מחיר הכרטיס מסובסד על ידי רמי לוי ולא מותנה ברכישה בסניפים - 19.90 שקל בלבד.

לפרטים נוספים ולרכישה

עמי ותמי

הקלאסיקה הבלתי נשכחת של האחים גרים חוזרת בהפקה בימתית חדשה. סיפורם של האחים השובבים (מיכל הקטנה וטל מוסרי) ושל המכשפה (חנה לסלאו) ינסה למשוך את לבבותיהם של הקטנטנים מבלי להפחיד אותם יותר מדי (כולם זוכרים מה היה בסיפור המקורי, כן?) והכול ילווה בשירים, ריקודים וזמרים. מחיר מלא - 149 שקלים (הנחות ללאומי קארד, ישראכרט, אמריקן אקספרס, הנוסע המתמיד ו-ויזה כאל. בנוסף הנחות דרך ועדי עובדים רבים כגון בהצדעה ומועדון טוב).

לפרטים נוספים ולרכישה

הלב

מי מאיתנו לא התמכר בילדות לתכנית הטלוויזיה הכי מצליחה ולא ייבב אחרי שמרקו פגש את אמו? סיפורו של הילד מרקו, שמפליג לארגנטינה כדי לחפש אחר אמו ובמהלך המסע נקלע להרפתקאות בלתי-פוסקות, יהיה חלק מ"פסטיבל חנוכה" במדיטק חולון בחג האורות. יככבו בו דקלה הדר, עדי ארד, דורון אורן ונדב אסולין. ההצגה תתקיים ב-5-6-7 בדצמבר (שתי הצגות ביום), המחיר - 75 שקלים (הנחות ללקוחות רמי לוי וללקוחות מזרחי טפחות).

לפרטים נוספים ולרכישה

הלב סיפורו של מרקו. בני גם זו לטובה,
מרקו/בני גם זו לטובה

שובם של המכבים

אחד מסיפורי הגבורה הגדולים ביותר מתעורר לחיים בכיכובם של עוז זהבי בתפקיד יהודה המכבי, חן אמסלם, אגם בוחבוט, רוני דלומי ומייקל לואיס. הסיפור - איך לא - הוא הסיפור של המכבים בחנוכה והוא כמובן יכלול גם שירים, ריקודים ומבטים עזי-מבע. מחיר מלא - 129 שקל (הנחות לוועדי עובדים כמו חבר, בהצדעה ומועדון טוב, וכן ללאומי קארד, ישראכרט ו-ויזה כאל. הנחה גם לגולשי וואלה - זוג כרטיסים ב-99 שקלים).

לפרטים נוספים ולרכישה

קסם של משחק

כשאורנה ומשה דץ, ההורים של מני ממטרה, מגיעים לחנות המתנות הקסומה של דוד חיים כדי לקנות לבנם מתנה לרגל החג, הם לא מעלים בדעתם שכולם יחד יישאבו לתוך משחק קסום בו דמויות המשחק קמות לתחייה. על הדרך הם פוגשים גם את השדון (יובל המבולבל) ובסופו של דבר הם מגלים - עצרו הכול, ספוילר - שאהבה פותרת הכול. מחיר מלא - בין 99 ל-149 שקל (הנחות לויזה כאל, מועדון שלך ועובדי רשויות).

לפרטים נוספים ולרכישה

הקוסם מארץ עוץ

גרסה מחודשת לקלאסיקה האהובה בכיכובם של מלכת הילדים רינת גבאי, הזמרת נסרין קדרי, הזמר אדם (שסוגר מעגל בתפקיד איש הפח בו כיכב לפני 24 שנים!), איתי תורג'מן ואיציק כהן. מחיר מלא - 129 שקל (הנחות ללאומי קארד, ויזה כאל, ישראכרט, אמריקן אקספרס, פליי קארד ושלל ועדי עובדים).

לפרטים נוספים ולרכישה

אנני

לאחר ההצלחה בקיץ ובסוכות האחרון, חוזר המחזמר המצליח לסיבוב בחנוכה בהיכל התרבות תל אביב ובערים נוספות. במחזמר מככבים טלי אורן, אבי קושניר, חני נחמיאס ועוד עשרות שחקנים, זמרים ורקדנים. מחיר מלא - בין 145 ל-199 שקלים (הנחות בלאומי קארד, ישראכרט, אמריקן אקספרס, ויזה כאל, הנוסע המתמיד, מזרחי טפחות ושלל ועדי עובדים).

לפרטים נוספים ולרכישה

מפצח האגוזים

הבלט של צ'ייקובסקי הוא אחד ממופעי המחול האהובים בעולם. בחנוכה הקרוב יעלה הבלט הישראלי עיבוד לאגדה בהשתתפות עשרות רקדנים במופע ייחודי ומרהיב עם אפקטים ופעלולי תאורה. מחיר מלא - בין 129 ל-149 שקלים (הנחות לישראכרט ולוועדי עובדים).

לפרטים נוספים ולרכישה

מאירים את הזאפה

במהלך החנוכה הקרוב, מציעים מועדוני הזאפה אלטרנטיבה למופעי חנוכה הגדולים עם מגוון מופעים לכל המשפחה, ומבוססים על שירים שילדים וגם הורים אוהבים. אז מה צפוי? יהונתן גפן מארח את יהודה אטלס במופע "הכבש הזה הוא אני"; דניאל סלומון, דנה עדיני ובן ארצי במופע חדש עם שירים שילדים והורים אוהבים; עלמה זהר - "פלא" - שירים וסיפורים לקטנים וגדולים; "אדון שוקו" - מופע משירי אריק אינשטיין; ביטלס לכל המשפחה; אינדי ילד - רוק'נרול לכל המשפחה; ווקה פיפל - ועוד ועוד.

לפרטים נוספים ולרכישה

קרקס גיבורי על 2

קרקס פלורנטין חוזר החג עם המופע "קרקס גיבורי על 2" - מחזירים את האור. המופע משלב אקרובטיקה בבריכת מים, מופעי אור, קטעי קרקס עוצרי נשימה, תפאורת וידאו בתלת מימד ועוד ועוד. המופע יתקיים באוהל קרקס פלורנטין במהלך חופשת חנוכה בין 1-15 בדצמבר.

לפרטים נוספים ולרכישה

Next fest המהפכה

ירון ברלד, חיים בחארטא, טיילור מלכוב ובן זיני, מיכאל ספיר, לאון ויואב, צוות מנחוס, עופר ומאור, בן קיסר: כל אלו ועוד ייקחו חלק במופע מיוחד שבו כל כוכבי הנוער על במה אחת עם כל הלהיטים הגדולים שלהם. מחיר כרטיס - 135 שקל (הנחות לוועדים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully