וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד קמחי מונה כמנהלו האמנותי של התיאטרון הקאמרי

26.11.2018 / 21:12

החל מאפריל 2019 יחליף הבמאי, השחקן והכוריאוגרף גלעד קמחי את מנהלו האמנותי של התיאטרון עמרי ניצן, המסיים 25 שנים בתפקיד. היום (שני) אישרה מועצת הנאמנות של התיאטרון הקאמרי את המינוי החדש

גלעד קמחי. ינאי יחיאל,
המנהל האמנותי החדש של הקאמרי. גלעד קמחי/ינאי יחיאל

מועצת הנאמנות של התיאטרון הקאמרי, בראשותו של ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי אישרה את מינויו של גלעד קמחי כמנהלו האמנותי הבא של התיאטרון הקאמרי. גלעד קמחי יחליף את מנהלו האמנותי של התיאטרון עמרי ניצן, המסיים 25 שנים בתפקיד. המינוי של קמחי ייכנס לתוקפו באפריל 2019.

הבמאי, השחקן והכוריאוגרף גלעד קמחי כבמאי הבית של התיאטרון. קמחי, בן 36, הוא בוגר בית הספר לאמנויות הבמה בית צבי. הוא החל את דרכו כבמאי בתיאטרון בית לסין ובו שימש עד לאחרונה כבמאי הבית. במהלך השנים זכה בפרסים ומלגות על עבודות בימוי וכוריאוגרפיה, כולל מספר זכיות בפרס התיאטרון.

בשנת 2013 החל קמחי לביים בתיאטרון הקאמרי, תחילה את "החברות הכי טובות" (בשיתוף עם תיאטרון בית לסין) אחר כך את "סיראנו דה ברז'רק", "אופרה בגרוש" ו"ציד המכשפות". ברפרטואר השוטף של התיאטרון הקאמרי מועלות ההצגות בבימויו "תמונות מחיי הנישואין" (בשיתוף עם תיאטרון גשר) ו"רומיאו ואימא", שאותה כתב ביחד עם המחזאי גור קורן. בימים אלו מצוי קמחי בחזרות אחרונות למחזמר "שיגעון המוזיקה" בבימויו.

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד קמחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully