וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הקולנוע הישראלי יודע לעשות ליידי גאגא

27.11.2018 / 18:54

הסרט הישראלי החדש "גאולה" מציג להקה כל כך איכותית ומגובשת, שתתפלאו לגלות כי היא לא קיימת באמת - בינתיים. לקראת עליית הדרמה עטורת הפרסים לאקרנים, מוזמנים לשים אוזניות ולצפות ראשונים בקליפ לשיר הנושא מתוכה

יח"צ - חד פעמי

העונה הקולנועית הנוכחית מסמלת את הקאמבק הגדול של שירים מקוריים שנכתבו במיוחד לסרטים. לאחר תקופת בצורת ארוכה בגזרה הזו, קיבלנו השנה כמה להיטים מוזיקליים שנוצרו במסגרת קולנועית. הדוגמה המובהקת ביותר לכך היא כמובן "כוכב נולד" עם המזמורים הנהדרים של ליידי גאגא, אבל עכשיו, באופן נדיר עוד יותר, מגיע גם חיבור ישראלי משובח בין המסך הגדול לגיטרות.

מדובר ב"גאולה", סרטם של יוסי מדמוני ובועז יהונתן יעקב, שיעלה כאן ב-20 בדצמבר, לאחר שזכה בפרסים במסגרת הפסטיבלים של קרלובי וארי וירושלים. הדרמה הזו עוסקת במוזיקאי חוזר בתשובה הנדרש לאחד מחדש את להקתו, כדי לגייס כספיים למען הטיפולים הרפואיים של בתו.

הלהקה הפיקטיבית הזו נקראת אורות גבוהים, ומזכירה בסאונד שלה הרכבים מתור הזהב של הרוק הישראלי בשנות התשעים - ואולי זה רק מתבקש, שכן בין כוכבי הסרט אפשר למצוא את שחר אבן צור, מחברי מוניקה סקס, וכן את אסף תלמודי, המפיק המוזיקלי שברקורד שלו שיתופי פעולה עם ברי סחרוף, וגם עם שולי רנד, שי צברי ואחרים.

בעקבות החיבור הטוב שנוצר במהלך צילומי הסרט, שוקלים כעת כוכביו לצאת עם אורות גבהים לסיבוב הופעות על אמת. עד שזה יקרה, ועד ש"גאולה" יעלה לאקרנים, צפו בקליפ לשיר הנושא המשובח מתוכו

גאולה. קולנוע לב,
מתוך "גאולה"/קולנוע לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully