וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ"על הספקטרום" ועד "החברה הגאונה": הכנס הבינלאומי של איגוד המפיקים עם האצבע על הדופק

28.11.2018 / 0:36

האירוע השנתי של איגוד המפיקים והמפיקות בישראל יכנס כמה מאנשי התעשייה המובילים בארץ ובאירופה, ובראשם המפיק הבריטי המוביל דיוויד תומפסון, לדיון בסוגיות הבוערות בעולם הקולנוע והטלוויזיה העכשווי

בעיצומה של אחת התקופות המעניינות והדינמיות שעוברות על שוק הטלוויזיה והקולנוע, ייערך בתחילת חודש דצמבר הכנס הבינלאומי של איגוד המפיקים והמפיקות, וזאת בהשתתפות גורמים מובילים בתעשייה העולמית והמקומית.

הכנס, שזו מהדורתו ה-12 ועורכת אותו רות לב ארי, יתקיים בתל אביב בין התשעה לעשרה בדצמבר, תחת השם המזמין "הצלחה - התמונה הגדולה", ויתקיימו הרצאות, פאנלים ומפגשים סביב כל הנושאים הבוערים המעסיקים את התעשייה בשנים האחרונות, בעיקר אלה הקשורים בעובדה שבשנים האחרונות היא נהיית יותר ויותר גלובלית וקוסמופוליטית, ובשאלה כיצד היא מתאימה את עצמה לעידן החדש, שבו לגוגל, אמזון, נטפליקס והרשתות החברתיות יש עוצמה חזקה מתמיד.

בין האורחים בכנס ניתן לציין את דיוויד תומפסון, מבכירי המפיקים הבריטים בדורנו - מי שעמד מאחורי הלהיט הקולנועי "בילי אליוט", היה בכיר ב-BBC במשך שנים וכעת מפיק את הסדרה המדוברת "קתרינה הגדולה" בכיכובה של הלן מירן; מקלה זטה, המפיק האיטלקי שעומד מאחורי אחת הסדרות המדוברות של השנה, "החברה הגאונה"; הבמאי כריסטופר ניהולם, שעומד בין השאר מאחורי הסדרה "טאבו"; המפיק הצרפתי אלכס ברגר ("הלשכה"), יובל שפרמן, שביים את על "הספקטרום" ודגנית אטיאס גיגי מחברת הלוויין, שהפיקה את הסדרה הישראלית המצליחה, ועוד אושיות מובילות מן התעשייה המקומית והבינלאומית. לפרטים נוספים ראו האתר הרשמי של האיגוד.

יפעת פרסטלניק, היו"ר היוצאת של איגוד המפיקים אמרה לקראת האירוע: :"יש לנו כנס נפלא השנה, עם אורחים מרתקים ומנוסים מאוד מדנמרק, בריטניה, צרפת, איטליה ועוד, שהמפיקים, הבמאים והתסריטאים שלנו יכולים ללמוד מהם הרבה. אני שמחה במיוחד על כיתות האומן שיעבירו האורחים הבכירים, למשל הבמאי הדני כריסטופר ניהולם. זה חתיכת פרויקט כל שנה להרים כנס כזה, ואנחנו כבר עושים זאת בפעם ה-12 ברציפות, אבל המפגש המפרה בין יוצרים ישראלים, צעירים כותיקים, לבין בכירי המפיקים והקולנוענים מהעולם טוען אותנו כל פעם מחדש".

על הספקטרום. אוהד רומנו,
מתוך "על הספקטרון"/אוהד רומנו
טאבו. יח"צ,
מתוך "טאבו"/יח"צ
הסדרה "החברה הגאונה". יח"צ,
מתוך "החברה הגאונה"/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully