וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל בוכניק הוא הזוכה הגדול של "משחקי השף קונדיטור"

27.11.2018 / 23:11

לאחר עונתה הראשונה של "משחקי השף קונדיטור", במהלכה הצליח להרשים את ארבעת השופטים, הוכתר גל בוכניק כזוכה הגדול של העונה הראשונה והעניק לשף אסף גרניט ניצחון

לאחר עונה ראשונה ומסקרנת הוכתר גל בוכניק לזוכה הגדול של "משחקי השף קונדיטור". בוכניק הצליח להרשים את ארבעת השופטים עם מנות יצירתיות ובכך העניק גם לשף אסף גרניט ניצחון. מתחילת העונה הצטייר בוכניק (39) כאחד המתמודדים הבולטים. הוא שף קונדיטור מזה 19 שנה. הוא התחיל לעבוד במטבחים כבר בגיל 15 ובשש השנים האחרונות הוא מעביר סדנאות אפייה ומלמד בבתי ספר ברחבי הארץ. הוא העפיל לגמר מהנבחרת האדומה של גרניט ביחד עם מתמודד נוסף, עמוס חיון.

לאחר זכייתו אמר בוכניק: "אני שמח על ההזדמנות ועל הבמה שניתנה לי להפגין את הכישורים שלי. היה לי לכבוד גדול לעבוד עם שפים ענקיים ברמה שלהם". בנוסף לבוכניק העפילו לגמר גם עמוס חיון מתל אביב, עומר שפיר (מהנבחרת של מושיק רוט) שהצליחה להפתיע פעם אחרי פעם את השופטים, ועדן אמר מהנבחרת של ארז קומורובסקי, תושב נתניה שנכנס לתכנית לאחר שעבר את אודישן "ההזדמנות" השנייה - והצליח להעפיל עד הגמר. "משחקי השף קונדיטור" היא פרי פיתוח מקורי של "רשת 13".

גל בוכניק משחקי השף. מיכה לובטון,
משחקי השף/מיכה לובטון
  • עוד באותו נושא:
  • משחקי השף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully