וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוז לכחולת המדים: אלונה טל תככב בריבוט של הסדרה "NYPD"

28.11.2018 / 21:15

הסדרה פורצת הדרך זוכה לעיבוד מחודש של רשת ABC, ששידרה גם את הסדרה המקורית בשנות ה-90. הסדרה הנועזת נודעה בכך שדחקה את גבולות הצנזורה ואת מה שמותר להראות ברשתות הטלוויזיה הגדולות בארה"ב

אלונה טל. ראובן קסטרו
אלונה טל/ראובן קסטרו

השחקנית הישראלית אלונה טל - המוכרת מסדרות כמו "ורוניקה מארס", "אריות הים" וגם "הפיג'מות" ו"בני ערובה" הישראליות - לוהקה לתפקיד ראשי בפיילוט לעיבוד מחודש של הסדרה המצליחה ופורצת הדרך "NYPD". הסדרה המקורית, שעלתה לשידור ב-1993 ורוב עונותיה שודרו גם בישראל בערוץ 2 (קשת), עקבה אחרי בלשי מחלק הרצח במחוז בניו יורק, ובעיקר התמקדה בבלשים ג'ון קלי קר הרוח והמחושב (דיוויד קרוזו) ואנדי סיפוויץ הגס והנמהר (דניס פרנץ), שדמותו נחשבת לאחת הטובות בתולדות הטלוויזיה. קרוזו עזב את הסדרה אחרי עונה אחת בלבד כדי לנסות את מזלו בקולנוע (ולהיכשל), ואל נעליו נכנס ג'ימי סמיטס בתפקיד הבלש בובי סימון, שותפו החדש של סיפוויץ, ונשאר עמו במשך 11 עונות עד סיומה של הסדרה.

עלילת סדרת ההמשך, אם תצא לפועל, צפויה לעקוב אחר בנו של סיפוויץ, ת'יאו, שמנסה להפוך לבלש ברובע שבו עבד אביו על מנת לחקור את הירצחו. טל תככב באחד מארבעת התפקידים הראשיים - הבלשית ניקול לזרוס, המצויה בתהליך גירושים מכוער שבמסגרתו בעלה מנסה להניח את ידיו על כספי הפנסיה שלה, ואילו היא עצמה מתמודדת עם הבעיות באמצעות רומנים מהירים.

"NYPD" המקורית נוצרה על ידי סטיבן בוצ'קו ("פרקליטי אל איי", "בלוז לכחולי המדים") ודיוויד מילץ' ("דדווד"). הסדרה נחשבה לפורצת דרך באופן שבו דחקה את גבולות הצנזורה הן במה שהראתה והן במה שאמרה, כולל עירום חלקי וקללות שעד אז נעדרו מרשתות הברודקאסט. היא לא עשתה זאת לשם הפרובוקציה אלא כדי להוסיף לריאליזם ולחספוס שלה, ובהתאם זכתה לביקורות מהללות ולהצלחה גדולה ברייטינג. לאורך שנותיה זכתה בשלל פרסים, כולל עשרים פרסי אמי, בהם עבור הסדרה הטובה ביותר, שחקן המשנה הטוב ביותר לדניס פרנץ.

רשת ABC, ששידרה גם את הסדרה המקורית בשנות ה-90, הזמינה פיילוט לסדרה החדשה, שעל פיו תחליט אם להזמין עונה מלאה. סטיבן בוצ'קו הלך לעולמו באפריל השנה, אולם אלמנתו ובנו נמנים על מפיקי הסדרה החדשה. מילץ' עצמו אינו מעורב.

  • עוד באותו נושא:
  • אלונה טל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully