וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן צור: "למה מירי רגב קוראת לי קפוץ תחת?"

2.11.2018 / 0:00

ערן צור מוציא שיר ראשון מתוך אלבום חדש. את השיר "קוראים לו מנש" יצר ביחד עם דודו טסה: ערן כתב מילים, דודו הלחין והפיק מוזיקלית ביחד עם ניר מימון. צור לוואלה! תרבות: "טוב שחוק הנאמנות הוקפא. למה רגב אומרת שאמנים קפוצי תחת? אשתי אומרת שהתחת שלי יפה"

יח"צ - חד פעמי

המוזיקאי ערן צור, אחד מאמני הרוק הוותיקים והמוערכים בישראל, מוציא שיר ראשון מתוך אלבום חדש שבדרך. השיר, "קוראים לו מנש", נכתב בשיתוף פעולה עם המוזיקאי דודו טסה: צור כתב את המילים, טסה הלחין והפיק מוזיקלית ביחד עם ניר מימון.

המפגש בין שני המוזיקאים קרה על סט הסרט "מאמי" שנמצא בשלבי עריכה מתקדמים. "באתי לאולפן של דודו כדי לשיר עבור הסרט והחיבור היה מיידי ואפקטיבי. אחרי כמה שבועות הוא שלח לי סקיצה של לחן שמחפש מילים ומבצע. הרמתי את הכפפה וכתבתי את השיר 'קוראים לו מנש'. הכלי הדומיננטי בעיבוד הוא הגיטרה הנפלאה של דודו, ששוטפת את השיר ברעננותה".

בשיר אתה מספר על מערכת יחסים בין עידן לסמדר שנמשכה שלוש שנים שבסופה עידן עוזב אותה והיא נשארת לבד עד שהיא מכירה בחור בשם מנש. מאיפה ההשראה לשיר הזה?

"כדי לסגור מעגל סמדר מזמינה את עידן, האקס שלה, להכיר את הגבר החדש שבחייה. שלוש שנים הם היו יחד ואז עידן עזב. היא הייתה קרועה מגעגועים והיה נדמה לה שהחיים נגמרו אבל יש תהפוכות והפתעות. הסוס הלבן מופיע ועליו רוכב הכח החדש, קוראים לו מנש. את מילות השיר שאבתי מסיפור אמיתי שהתרחש לפני הרבה זמן. אני עצמי הוזמנתי לפגישה כזאת. הייתי האקס שעזב והיא הכירה לי את הבחור החדש. מזה למדתי שגם אם אנשים נתקלים בקשיים גדולים אחרי פרידה, עדיין הם מתגברים".

ואי אפשר בלי השאלה המתבקשת: מה דעתך על חוק הנאמנות בתרבות של מירי רגב?

"קודם כל שמחתי לשמוע שהוא הוקפא. בוא נקווה שהוא לא יפשיר. אני אמן, אז למה שרת התרבות קוראת לי קפוץ תחת? מה פתאום היא מדברת על התחת שלי? מאיפה היא יודעת שהוא קפוץ? אשתי דווקא אומרת שהוא יפה".

ערן צור יארח את דודו טסה בהופעה חגיגית בבארבי ב-16.1.19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully