וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן ג'רמי פיבן ("הפמליה") יגיע לשתי הופעות סטנד אפ בישראל

3.12.2018 / 7:11

ג'רמי פיבן, המוכר מתפקידו כסוכן בעל הפה המלוכלך ארי גולד בסדרה "הפמליה" ובסרט שהופק בעקבותיה, יגיע לישראל בקרוב לשתי הופעות סטנד אפ בתל אביב ובירושלים

ג'רמי פיבן. יח"צ,
ינסה את מזלו על הבמה. ג'רמי פיבן/יח"צ

הכוכב הבלתי מעורער של "הפמליה" חוזר לישראל, והפעם לא בשביל פרסומת לאתר קניות אלא לשם שתי הופעות סטנד אפ. ג'רמי פיבן, המוכר בעיקר מתפקידו כסוכן ההוליוודי הכל יכול עם הפה המלוכלך, ארי גולד, בסדרה "הפמליה" (וגם בסרט הקולנוע שהגיע אחרי תום הסדרה), משנה כיוון לאחרונה אל מחוזות הסטנד אפ. לפיבן יש שלושה פרסי אמי ופרס גלובוס זהב אחד, ועוד לפני "הפמליה" כבר בלט בתפקיד ב"המופע של לארי סנדרס" ובתור השחקן שאמור היה לגלם את ג'ורג' קוסטנזה בסדרה שבתוך הסדרה "סיינפלד".

פיבן נולד לשני אנשי תיאטרון ממוצא יהודי, גדל והתחנך על במת התיאטרון ובעיקר בעולמות האימפרוביזציה. בשנה האחרונה החליט לטפח את התשוקה הזו והחל לצאת לסיבובי הופעות במופע סטנד אפ משלו. בראיונות שקיים סביב הנושא הוא מדבר על המגע הבלתי אמצעי עם הקהל, על האתגר בלנסות להצחיק אולם מלא באנשים זרים ועל הריגוש שבסכנה שלא יצליח לעמוד במשימה.

האם יצליח במשימה כאן בארץ הקודש? אתם מוזמנים לבדוק אותו ב-12 בינואר בתיאטרון ירושלים או ב-13 בינואר בבית החייל בתל אביב. כרטיסים בעלות של 199 ש"ח ניתן לרכוש בטלפון 2207*.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully