וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם, נטע ברזילי ונצ'י נצ': מה צפוי בפסטיבל פתאל רוק?

3.12.2018 / 12:50

עומר אדם יארח את מארינה מקסימיליאן, נטע ברזילי, אתניקס, נצ'י נצ' יארח את קרולינה, טיפקס - את אליעד, הדג נחש ודודו טסה יתארחו אצל רמי פורטיס, אברהם טל יארח את קרן פלס: כל אלו צפויים להופיע בפסטיבל פתאל רוק באילת בחודש מרץ הקרוב. לכל הפרטים

נטע ברזילי. AP
נטע ברזילי/AP

רשת מלונות 'פתאל' תקיים בפעם השביעית את 'פסטיבל פתאל רוק' באילת, במהלכו יתקיימו מופעים של כמה מהאמנים הגדולים בישראל. עומר אדם יארח את מארינה מקסימיליאן, נטע ברזילי, אתניקס, נצ'י נצ' יארח את קרולינה, טיפקס - את אליעד, הדג נחש ודודו טסה יתארחו אצל רמי פורטיס, ואברהם טל יארח את קרן פלס. הפסטיבל יתקיים בין 7-9 במרץ ב"ארמונות הרודס" באילת, כאשר המופעים כולם יתקיימו באולם הפאבליון במקום.

המלונות המשתתפים בחבילה הם הרודס פאלאס, הרודס בוטיק, מג'יק פאלאס, לאונרדו רויאל ריזורט ולאונרדו פלאזה. המחירים נעים בין 3,100 ל-5,900 לזוג עבור כל השהות וכל המופעים. ההרשמה לפסטיבל תיפתח ב-12.12.18 והיא מיועדת לחברי "מועדון שמיים" ולמצטרפים חדשים.

פסטיבל "פתאל רוק" נודע בזכות החיבורים המיוחדים בין האמנים. בשנה שעברה אירחה להקת משינה את ברי סחרוף, איפה הילד - את גיא ויהל, רמי קליינשטיין אירח את קורין אלאל ונורית גלרון, ריטה - את רד בנד. בנוסף נערך המופע "דני, גידי וחברים" וכן צביקה פיק הופיע ביחד עם מאיה בוסקילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully