וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא פלא שהוא סוחף": מארינה חושפת את סוד ההצלחה של עומר אדם

אמנון גולדמן

5.12.2018 / 0:02

עשרות אלפים צפויים לצפות בחנוכה באחד המופעים הגדולים - POP UP MUSIC בהשתתפות עומר אדם נינט טייב, עידן עמדי, מארינה מקסימיליאן, שלישיית "מה קשור", נדב גדג' ואלני פוריירה. יצאנו לצפות בחזרות ולשמוע ממארינה מה סוד הקסם של עומר אדם: "פרפורמר מיוחד מלא בחן"

אבי כהן

(צילום וידאו: אבי כהן, עריכת וידאו: אביב אירגז)

אתמול יצא לדרך אחד המופעים הגדולים והמסקרנים ביותר בחנוכה - המופע הענק POP UP MUSIC. במופע, שמתקיים בין 4-9 בדצמבר בהיכל מנורה מבטחים, יופיעו כמה מהכוכבים הגדולים ביותר: עומר אדם, נינט טייב, עידן עמדי, מארינה מקסימיליאן, שלישיית "מה קשור", נדב גדג' והזמרת הבינלאומית אלני פוריירה (נציגת קפריסין שהגיעה למקום השני באירוויזיון). מלבד ביצועי סולו ללהיטים הגדולים של כל אחד מהזמרים, הם גם צפויים לבצע דואטים ולחבור לשילובים ייחודיים ומעניינים. עומר אדם ונינט טייב, לדוגמא, משתפים פעולה ושרים יחד את שיר השנה "שני משוגעים"; נדב גדג' ואלני פוריירה שרים את "גולדן בוי" ששלח את גדג' לאירוויזיון בשנה שעברה; ועוד ועוד.

יצאנו לביקור מאחורי הקלעים של ההפקה הענקית שצפויה למשוך אליה במהלך החג עשרות אלפי בני אדם שיבואו לצפות. במאי המופע, משה קפטן, סיפר לוואלה! תרבות כי המחשבה מאחורי המופע הוא לתת מענה גם למבוגרים שרוצים לצפות במופעים בחנוכה. "גם להם מגיע בחנוכה ליהנות ונדמה לי שהמופע הזה מספק את הסחורה למבוגרים, לנוער, לצעירים, באופן שאפשר לשבת וליהנות בלי להיסחב עם ילדים. כמו שזה נראה כרגע, נארח בכל מופע 12,000 איש. זה הרבה מאוד".

מארינה מקסימיליאן POP UP פופ אפ. אבי כהן
מארינה/אבי כהן

שלום מיכאלשווילי, חבר "מה קשור", אמר כי כל חנוכה יוצא להם לשתף פעולה עם הרבה אמנים, "והשנה יצא לנו לעשות את זה עם חברים טובים". קפטן הוסיף ואמר כי כל חזרה עם "מה קשור" הופכת במהרה לקורעת מצחוק. "אי אפשר לסיים אותה במקום שציפית ללכת אליו. זה תמיד מקבל איזשהו טוויסט".

גם מארינה מקסימיליאן הולכת לקחת חלק במופע לצד לא מעט אמנים שהיא אוהבת באופן אישי. "נינה ואני זו אהבה ארוכת-שנים, עידן עמדי זו אהבה, 'מה קשור' - אני שרופה על הישבנים החמודים שלהם, גם את נדב ואלני אני אוהבת. שכחתי מישהו? עומר אדם! יש לו כל כך הרבה חן, כריזמה וקלילות. הוא כזה פרפורמר מיוחד כי הוא נושא את כל המעמד המטורף הזה בחיוך ואנרגיה של 'באתי לעשות כיף' והקהל מרגיש ומעריך את זה. לא פלא שהאנרגיה הזו סוחפת אחריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully