וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש תאריך: HBO חשפה את מועד העונה האחרונה של "משחקי הכס" בטריילר חדש

14.1.2019 / 4:16

אחרי שכבר גילתה באיזה חודש תגיע העונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס" (אפריל), חושפת סוף סוף HBO את התאריך המדויק, במסגרת טיזר-טריילר המורכב מקטעים חדשים. כזכור, העונה תמנה ששה פרקים שאורכם צפוי להיות ארוך מהרגיל

HBO ללא ספק סוחטת את המיץ בכל הנוגע למועד שידור העונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס". בנובמבר האחרון היא חשפה שזה יקרה בחודש אפריל 2019. הלילה (בין ראשון לשני) ניצלה רשת הכבלים את שובה של "בלש אמיתי" לעונה חדשה ושידרה בצמוד לה טיזר-טריילר חדש עם קטעים חדשים שצולמו במיוחד וחשיפה של התאריך המדויק: 14 באפריל 2019.

נשיא HBO, ריצ'רד פלפלר, סיפר בשבוע שעבר שצפה בכל פרקי העונה החדשה בתצורתם הנוכחית, עוד לפני שהושלמו עם אפקטים וכיו"ב, ומדובר "בספקטקל", כפי שאמר ל"וראייטי". "החברים יצרו ששה סרטים. התגובה שהייתה לי כשצפיתי בהן הייתה, 'אני צופה בסרט'". הוא הוסיף: "הם ידעו שהרף גבוה. הם עברו את הרף. צפיתי בהם פעמיים בלי אפקטים ואני משתאה. לכולם צפוי עונג של סיפור והפקה קסומה לגמרי".

ואילו קיט הרינגטון, המגלם את ג'ון שלג, אמר בריאיון ל-"GQ אוסטרליה" שהעונה האחרונה גרמה לו לתחושת מיאוס. "נראה שהעונה האחרונה של 'משחקי הכס' נועדה לשבור אותנו", אמר. "כולם היו שבורים בסוף. אני לא יודע אם בכינו בגלל שהיינו עצובים שזה נגמר או שבכינו בגלל שזה היה כל כך פאקינג מתיש. נמנעה מאיתנו שינה. זה היה כאילו הכל נועד כדי לגרום לך לחשוב, 'כן, פאקינג נמאס לי מזה'. אני זוכר את כולם מסתובבים לקראת הסוף ואומרים, 'הספיק לי כבר. אני אוהב את זה, זה היה הדבר הכי טוב בחיים שלי, אתגעגע לזה יום אחר, אבל מבחינתי גמרתי".

אז כשתצפו בעונה השמינית של "משחקי הכס" כשתגיע באפריל, דאגו להעריך יותר את הקרבן שהקריב הקאסט, ונסו להבחין מי מהם הולך להירדם בכל רגע.

גם השנה תשודר העונה במקביל גם בישראל, ב-HOT, yes וסלקום TV. ואם מתחשק לכם לצפות בעונות הקודמות לקראת האחרונה, כולן זמינות בפלטפורמות ה-VOD של החברות הללו.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully