וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיט שלי, סולן הבאזקוקס, הלך לעולמו בגיל 63

6.12.2018 / 22:59

המוזיקאי הבריטי, שהוביל את הלהקה הבריטית האהובה במשך ארבעים השנה האחרונות, מת מהתקף לב בגיל 63. הוא הותיר אחריו מורשת נצחית, ובראשה הלהיט "Ever Fallen in Love"

פיט שלי. Chris Jackson, GettyImages
פיט שלי/GettyImages, Chris Jackson

הלב נשבר: המוזיקאי הבריטי פיט שלי הלך לעולמו הערב (חמישי) כתוצאה מהתקף לב. זאת, לפי פרסומים בתקשורת הבריטית. הדיווחים מסרו כי הוא מת באסטוניה, בה התגורר בשנים האחרונות.

שלי התפרסם כסולן להקת הפאנק-פופ הבאזקוקס, שהוקמה במנצ'סטר באמצע שנות השבעים והיתה פעילה עד 1981, ואז שוב התאחדה ב-1989 והמשיכה לנגן גם בימינו. היא היתה ידועה בעיקר בזכות הלהיט הנצחי "Ever Fallen in Love", שעדיין חביב במיוחד על פסקולים של סדרות וסרטים ולאחרונה שמענו אותו גם ב"13 סיבות". ההרכב המוערך נחשב גם למי שפתח את הדלת לרבים אחריו, למשל הפול, ג'וי דיוויז'ן וניו אורדר, הסמיתס ועוד.

ב-2011 הגיע שלי עם הבאזקוקס להופעה בתל אביב, ובאותה הזדמנות אמר בריאיון לדנה קסלר בוואלה! תרבות: "זה מעולה שאנחנו באים להופיע בתל אביב! זה נהדר! בשנים האחרונות הכיף העיקרי בלהקה הוא לנסוע למקומות חדשים ולפגוש מעריצים ותיקים מכל מיני מקומות בעולם. אני מאוד שמח להופיע במקומות שלא הופענו בהם מעולם. כשאומרים לי שיש לנו הופעה בניו יורק אני אומר: בסדר, נחמד, אבל הייתי מעדיף לנסוע למקום חדש. אני לא נוסע לחופשות בדרך כלל. אני לא מהאנשים האלה שנוסעים לשבועיים לספרד או משהו כזה, אז סיבובי ההופעות של הבאזקוקס זה כמו חופשות בשבילי".

ב-2014 הוציאה הלהקה את אלבומה התשיעי במספר, שיירשם כאחרון שלה.ב-2016 יצא איתה שלי לסיבוב הופעות מיוחד לרגל ארבעים שנות קיומה. האליל הבריטי שרד ארבעה עשורים ושלל תהפוכות בעולם המוזיקה ובעולם בכלל, אך היום ירד מן הבמה. יהי זכרו ברוך.

ה-להיט של הבאזקוקס

פיט שלי. David Corio, GettyImages
פיט שלי בצעירותו/GettyImages, David Corio
  • עוד באותו נושא:
  • פיט שלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully