וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה זה הגיע: טריילר ראשון וחשיפת שם לסרט החדש של "הנוקמים"

7.12.2018 / 15:29

במאי 2019 יגיע החלק השני של "מלחמת האינסוף", שבו נראה כיצד הנוקמים ושאר העולם מתמודדים עם מעלליו של ת'אנוס מהסרט הראשון. כעת מגיע טריילר ראשון בן שתי דקות וחצי וחושף לראשונה קטעים מהסרט, וכן את שמו. צפו

צילום מסך

בעוד חלקנו עדיין מתאוששים ממאורעות "הנוקמים: מלחמת האינסוף" וממעלליו של ת'אנוס (ג'יימס ברולין) בסופו, מגיע סוף סוף טריילר לסרט ההמשך המיוחל, אולי הסרט הכי מיוחל של שנת 2019, כולל חשיפה של שמו: "הנוקמים: סוף המשחק" ("Avengers: Endgame").

כזכור, כאילו אפשר לשכוח, בסרט הקודם נכשלו הנוקמים במשימתם ולא מנעו מת'אנוס מלהשיג את כל אבני האינסוף שיאפשרו לו למחות חצי מאוכלוסיית העולם במחי נקישת אצבע צרדה. עוד לפני נקישת האצבעות הקטלנית של תאנוס, התוודענו בסרט לכמה מיתות אכזריות שנראות סופיות ומוחלטות. לוקי (טום הידלסטון), היימדייל (אידריס אלבה), ויז'ן (פול בטאני), האספן (בניסיו דל טורו) וגאמורה (זואי סלדנה) סיימו את חלקם ביקום הגיבורים המורחב. לאחר ההחרבה של תאנוס נראות הדמויות הבאות "מתאדות" מקיום: ספיידרמן (טום הולנד), הפנתר השחור (צ'דוויק בוסמן), שומרי הגלקסיה (מלבד רוקט ונבולה), דוקטור סטריינג' (בנדיקט קמברבאץ'), פאלקון (אנתוני מקי), חייל החורף (סבסטיאן סטן), מכשפת השני (אליזבת אולסן), מריה היל (קובי סמולדרס) וניק פיורי (סמואל ל. ג'קסון). בסרט "אנטמן והצרעה" שהגיע לאחר מכן ראינו גם את הצרעה (אוונג'לין לילי) ושני הוריה המדענים (מייקל דגלאס ומישל פייפר) מתאדים אף הם.

לצד המתים נותרו כמה וכמה גיבורים מרכזיים בחיים, ובהם: קפטן אמריקה (כריס אוונס), איירון מן (רוברט דאוני ג'וניור), ת'ור (כריס המסוורת'), וור מאשין (דון צ'ידל), הענק הירוק (מארק רופאלו), האלמנה השחורה (סקרלט ג'והנסון), רוקט (בראדלי קופר), נבולה (קארן גילן), שורי (לטיסיה רייט), אוקויה (דנאי גורירה) ומ'באקו (וינסטון דיוק). אנטמן (פול ראד) שרד אף הוא, אם כי נכלא בתוך ממלכת הקוואנטים, ואילו בטריילר החדש אנחנו רואים מה עלה בגורלו, בלי הרבה הקשר. בנוסף לו חושף הטריילר, כפי שניתן היה לשער, את שובו של הוקאיי (ג'רמי רנר), והפעם הוא מתקרא 'רונין'. צפו בטריילר למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully