וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות לחצי רוג'ר ווטרס, להקת גרסאות הכיסוי של הפינק פלויד ביטלה את הופעותיה בישראל

9.12.2018 / 0:47

"לשיר את שיריי בפני הקהל בישראל ולעודד את הטיוח התרבותי לממשלת הגזענות והאפרטהייד של המדינה הזאת, יהיה מעשה זדוני וחסר כבוד", כתב רוג'ר ווטרס ללהקת UK Pink Floyd Experience, ובעקבות כך הלהקה ביטלה אמש את הופעותיה בישראל שתוכננו לינואר

: רוג'ר ווטרס. , Jason Kempin, GettyImages
הצליח. רוג'ר ווטרס/GettyImages, , Jason Kempin

לאחר לחצים מצד חבר הפינק פלויד לשעבר, רוג'ר ווטרס, ביטלה להקת UK Pink Floyd Experience את הופעותיה המתוכננות בישראל. הלהקה, המבצעת גרסאות כיסוי לפינק פלויד, היתה אמורה להגיע להופעות בארץ זו הפעם השנייה, ולהופיע ב-4 בינואר במשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע, ב-5 בינואר בהיכל התרבות בתל אביב וב-6 בינואר במרכז הקונגרסים בחיפה.

ווטרס פרסם אמש בעמוד הפייסבוק שלו פניה פומבית ללהקה: "אני מזועזע לראות שאתם מתכננים להופיע בתל אביב, חיפה ובאר שבע ב-4-6 בינואר. אנא אל תעשו את זה. לשיר את שיריי בפני הקהל בישראל ולעודד את הטיוח התרבותי לממשלת הגזענות והאפרטהייד של המדינה הזאת, יהיה מעשה זדוני וחסר כבוד". ווטרס פנה לחברי הלהקה בשמותיהם והוסיף: "האם מעולם לא הקשבתם ליצירה שאתם מבצעים לפרנסתכם? האנשים שאתם מתכוונים לבדר מוציאים להורג את ילדי השכנים שלהם, יורים בהם בדם קר מדי יום. בשם כל דבר אנושי, בבקשה הקשיבו לטיעונים שלי ובטלו את הופעתם היום".

רוג'ר ווטרס. רויטרס
רוג'ר ווטרס/רויטרס

בעקבות דבריו של ווטרס, הלהקה פרסמה הערב בעמוד הפייסבוק שלה כי "כל ההופעות בישראל מבוטלות". לאחר מכן, חברת "אגואיסט הפקות", שאחראית על הבאת להקת הקאברים לישראל, פרסמה הודעה שלפיה למרות המאמצים, "נבצר מאיתנו מלעצור את הסחף שהגיע לשיאו בפרסום פומבי של מספרי הטלפון של חברי הלהקה, שהחלו להיות מוטרדים עד כי נאלצו לנתק את מכשיריהם (...). לאחר שהודיעה הלהקה על הביטול בעמוד הפייסבוק שלה, היינו עדים להתגייסות יוצאת דופן של אלפי ישראלים שהגיבו והביעו את דעתם על הביטול. המצב הפך להיות קיצוני כד כדי כך שהלהקה הורידה את עמוד הפייסבוק שלה. בשעות האחרונות ביקשה הלהקה להמתין עם תשובה רשמית, במטרה לנסות לקיים את החוזה עליו היא חתומה, ואכן לקיים את המופעים. כולנו תקווה כי מאמצינו לאורך 24 השעות האחרונות ישאו פרי וההופעות תתקיימנה כמתוכנן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully