וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אהבנו אותך מאוד": המחווה המרגשת של עומר אדם ועידן עמדי ליגאל בשן

10.12.2018 / 10:14

עומר אדם, עידן עמדי ושלישיית "מה קשור" הקדישו ליגאל בשן אמש את השיר "סיון" במהלך המופע Pop up Music שהתקיים בהיכל מנורה מבטחים: "יגאל, אהבנו אותך מאוד". בנוסף, גם אביב גפן עשה הומאז' לבשן וביצע את "סיון". צפו בשני הביצועים

אמני ישראל הוכו בתדהמה עם היוודע דבר מותו של המוזיקאי יגאל בשן. במופע Pop up Music שהתקיים אמש בהיכל מנורה מבטחים, ביצעו עומר אדם ועידן עמדי את השיר "סיון" של בשן והקדישו אותו לזמר שהלך אתמול לעולמו בגיל 68. "אתם יודעים איך זה - אנחנו מתכננים תכניות והחיים צוחקים עלינו", אמר חבר שלישיית 'מה קשור' אסי ישראלוף. "היום לצערנו הרב הלך לעולמו יגאל בשן, אחד האמנים והיוצרים היותר אהובים במדינת ישראל. יגאל, אהבנו אותך מאוד, יהי זכרך ברוך".

כמוהם, גם אביב גפן ביצע את "סיון" בהופעה בהקדשה לבשן. צפו במחוות:

אתמול כאמור הלך לעולמו יגאל בשן והוא בן 68. מותו הפתאומי היכה בהלם את חבריו, מעריציו ועולם התרבות הישראלי. ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד לו: "אני מביע צער עמוק על לכתו של יגאל בשן. הוא היה חלק בלתי נפרד מפסקול הזמר הישראלי. קולו ושיריו ימשיכו ללוות אותנו עוד שנים רבות. בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים למשפחתו. יהי זכרו ברוך".

"זה נורא עצוב, יגאל היה משכמו ומעלה", אמרה השחקנית והקומיקאית רבקה מיכאלי לוואלה! תרבות. "הכרתי את יגאל כבר בהיותו בן 15, כשהיה לו צמד עם שלומית אהרון, ראיינתו אותו אז לראשונה. הוא היה כוכב ענק. גם פרפורמר אדיר, נורא סקסי ואהוב, וגם הלחין מנגינות יפהפיות. הוא עשה עיבודים מודרניים לשירים תימניים, שזה היה מאוד יפה וחדש, השירים לילדים שלו היו מדהימים וגם השיתוף פעולה עם עוזי חיטמן. והוא היה נורא רגיש. יגאל גם זכה לאישה נפלאה. אני כתבתי לו את השיר 'כמו מנגינה'. הוא היה בנאדם מקסים. נראה היה שלא טרח על כלום. היה שרמנטי בצורה בלתי רגילה. חבל, פשוט חבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully