וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מז'קלין כהנוב עד דונלד טראמפ: פסטיבל דוקאביב ירוחם מסיים את השנה בגדול

10.12.2018 / 12:16

המהדורה הדרומית של פסטיבל דוקאביב יצאה לדרך בירוחם ותימשך עד יום שלישי. בתפריט: שלל בכורות מקומיות מסקרנות של סרטים תיעודיים

פסטיבל דוקאביב ירוחם. פסטיבל דוקאביב ירוחם,
מתוך הפסטיבל/פסטיבל דוקאביב ירוחם

עם סיומה של השנה, מסתיימת לה גם תרועת הפסטיבלים. המהדורה הדרומית של פסטיבל דוקאביב, שנפתחה אתמול (ראשון) בירוחם, היא הפסטיבל הקולנועי האחרון שמתקיים כאן ב-2018, ולמעשה אחד מן הפסטיבלים האחרונים בעולם כולו. עוד מעט יגיעו חג המולד והשנה החדשה, ומעגל פסטיבלים חדש יתחיל.

בינתיים, אפשר להסתפק במה שקורה בירוחם. יש כאלה שרק מדברות על פריפריה ויש גם כאלה שעושים משהו בנידון. דוקאביב, שמעבר לפסטיבל התלאביבי יש להם גם מהדורות גליליות ודרומיות, משתייכים לקבוצה השנייה.

זה ראוי להערכה, גם בגלל התפריט היפה שמציג הפסטיבל. אתמול הוצג בו "אתה מת רק פעמיים", הלהיט הדוקומנטרי המשובח של יאיר לב. היום יוצג בו בהקרנת בכורה הסרט התיעודי המסקרן "הלבנטינית" על המשוררת ז'קלין כהנוב, אותו יצר רפאל בלולו במסגרת סדרת "העבריים". הקרנת בכורה מקומית נוספת תהיה של "נבחרת הכלבים", שכבר משמו אפשר להבין את חמידותו, ומחר תהיה הבכורה הישראלית של "פרנהייט 9/11", סרטו התיעודי המדובר של מייקל מור על עידן טראמפ, שייצא כאן בהפצה מסחרית רחבה רק בחורף - כך שאם לא תראו אותו השבוע בירוחם, תצטרכו להיאזר בסבלנות.

הפסטיבל יימשך עד מחר בערב (שלישי) ופרטים נוספים אפשר למצוא באתר הרשמי שלו.

אבנר. פסטיבל דוקאביב ירוחם,
מתוך הפסטיבל/פסטיבל דוקאביב ירוחם
  • עוד באותו נושא:
  • דוקאביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully