וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת המטאל מסטודון תופיע לראשונה בישראל

16.12.2018 / 8:00

לאחר שזכתה השנה בגראמי, תופיע להקת המטאל האמריקאית מסטודון לראשונה בישראל. מגזין הרולינג סטון הגדיר אותה כ"להקה החדשה החשובה ביותר של המטאל", ובין מעריציה נמנים פרל ג'אם ומטאליקה. אלבומה האחרון נוצר בהשפעת פגיעתם מסרטן של קרובי משפחה של חברי להקה

להקת המטאל מסטודון (Mastodon). יח"צ,
להקת המטאל מסטודון/יח"צ

להקת האלטרנטיב-פרוג-מטאל האמריקאית מסטודון (Mastodon) תופיע לראשונה בישראל, ב-20 בפברואר במרכז הירידים בתל אביב, כחלק מסיבוב הופעות עולמי.

הרביעיה מאטלנטה זכתה בפרס הגראמי למופע המטאל הטוב ביותר לשנת 2018 על האלבום שהוציאה בשנה שעברה, "Emperor of Sand" שמו. וזה היה שיא נוסף בקריירה מרובת הצלחות, שבמהלכה מגזין הרולינג סטון הגדיר אותה בתיאור: "הלהקה החדשה החשובה ביותר של המטאל". בין מעריציה נמנים פרל ג'אם, קווינס אוף דה סטון אייג', טול ומטאליקה.

הלהקה נוסדה בשנת 2000 והוציאה עד כה 7 אלבומים ועוד שני מיני אלבומים (EP). היא הגיעה לעשיריה הפותחת של מצעדי האלבומים של הבילבורד עם שלושת אלבומי האחרונים. האלבום האחרון אפילו עקף בשלב מסויים את אלבומיהם של אד שירן ודרייק.

בניגוד להרכבים אחרים שהגיעו לישראל ונשענו על הנוסטלגיה של הימים בהם שגשגו, הלהקה מגיעה לישראל בעודה מצליחה. אלבום הקונספט האחרון שלה הושפע מפגיעת מחלת הסרטן במספר חברי משפחה של הלהקה, ובעיקר באמו של הגיטריסט ביל קליהר. לצדו חברים בלהקה הבסיסט והזמר טרוי סנדרס, הגיטריסט והזמר ברנט הינדס, והמתופף בראן דיילור.

בהופעה תתארח הלהקה הישראלי קין והבל 90210. על הפקת המופע בארץ חתום שוקי וייס. המכירה המוקדמת נפתחת הבוקר (ראשון) לחברי מועדון "השומע המתמיד", ולקהל הרחב היום משעה 18:00. מחירי כרטיסים: 259 שקלים במכירה מוקדמת, ו-299 שקלים במחיר מלא.

  • עוד באותו נושא:
  • שוקי וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully