וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הארווי ויינשטיין התרברב בפניי: שכבתי עם ג'ניפר לורנס"

15.12.2018 / 16:59

שחקנית הגישה תביעה נגד המפיק המואשם באונס ובתקיפה מינית של עשרות נשים, שבה טענה כי תקף אותה מינית פעמים רבות תוך שהוא מבהיר לה שרק הוא יקבע לאן הקריירה שלה תגיע. "שכבתי עם ג'ניפר לורנס ותראי לאן היא הגיעה", אמר לה לטענתה. לורנס מכחישה: "לא שכבנו. שקרן"

צילום: רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

שחקנית טוענת כי המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין, המואשם באונס ובתקיפה מינית של עשרות נשים, תקף אותה מינית תוך שהוא מתרברב "שכבתי עם השחקנית ג'ניפר לורנס". השחקנית, ששמה לא פורסם בארצות הברית, הגישה תביעה לבית המשפט העליון בלוס אנג'לס שבה סיפרה כי פגשה את המפיק בפסטיבל הסרטים בסאנדנס בינואר 2013, שם היא הותקפה מינית על ידו.

לפי כתב התביעה, היא הגיעה לבקשתו לחדר המלון שלו בפסטיבל כדי לדון בקריירה שלה ולאחר שיחה של שעתיים היא הלכה להשתמש בשירותים. "בעוד ישבה על האסלה, פתח ויינשטיין את דלת חדר האמבטיה. התובעת חשבה שהוא נכנס בטעות,אולם מהר מאוד הוא פתח את מכנסיו, הוריד אותם, חשף את איבר מינו בפניה ואמר לה: "אני אוהב להסתכל עליך", "הזין שלי נחמד וקשה בשבילך". בנוסף שאל אותה: "את אוהבת את הזין שלי?".

השחקנית, שהייתה אז בת 22, סירבה לשתף איתו פעולה אך לטענתה, בסופו של דבר הוא התקרב אליה, אונן מעליה וגמר על חצאיתה. לפי התביעה, ויינשטיין תקף אותה מינית מספר פעמים לאחר מכן שוב ושוב "למרות שהתחננה שיפסיק" תוך שהוא מבהיר לה שיעזור לה לקדם את הקריירה שלה. אחרי שהיא התחילה לבכות, ויינשטיין "התחיל להרצות לה על איך הוא ואנשיו מנסים לעזור לה, ושאל אותה, 'את בכלל רוצה להיות שחקנית?'. בהמשך הבהיר לה שהוא זה שיקבע לאן הקריירה שלה תגיע. "שכבתי עם ג'ניפר לורנס ותראי לאן היא הגיעה. היא זכתה באוסקר".

ג'ניפר לורנס לובשת שמלה של ורסצ'ה שעוררה סערה ברשת. GettyImages
מכחישה. ג'ניפר לורנס/GettyImages

לורנס הכחישה ששכבה עם ויינשטיין ובהודעה שפרסמה כתבה: "לבי נשבר עבור כל אותן נשים שהיו קורבנות של ויינשטיין. לא היה לי דבר מלבד קשר מקצועי עם ארווי. זו דוגמא נוספת לטקטיקות ולשקרים שהוא השתמש כדי לפתות נשים רבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully