וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדון בפנים, ברנדה בחוץ: הגלגול המחודש של "בברלי הילס 90210"

21.12.2018 / 17:14

לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית, העבודה על הגלגול המחודש של סדרת הפולחן משנות התשעים צוברת תאוצה, בהשתתפות חלק ניכר מן הצוות המקורי, והשאלות היחידות הן מתי זה יקרה ואיפה זה ישודר

בברלי הילס 90210. יחצ, אתר רשמי
התגעגעתם? "בברלי הילס" המקורית/אתר רשמי, יחצ

נוסטלגיה לשנות התשעים היא הדבר החם כרגע בעולם התרבות, כפי שהוכיחו לאחרונה הטירוף סביב הטריילר לעיבוד החדש ל"מלך האריות" ומכירות הכרטיסים להופעות האיחוד של הספייס גירלז. עכשיו, נראה כי המגמה הזו תמשיך גם עם גלגול מחודש של "בברלי הילס 90210", מן הסדרות המאפיינות של התקופה.

רמז ראשון לכך שהדבר יקרה קיבלנו כבר בחודש מרץ האחרון, הודות לפוסט באינסטגרם של טורי ספלינג, מכוכבות הסדרה המקורית וגם בתו של אהרן ספלינג, שהפיק אותה. השחקנית רמזה בזמנו שהיא וג'ני גארת', שכיכבה בה אף כן, עובדות על פרויקט הקשור בלהיט שפירסם אותם.

היום, התקשורת האמריקאית מפרסמת כי הפרויקט הזה הולך ומקבל צורה, וכי נוסף לספלינג ולגארת, עוד כמה מכוכבי וכוכבות הסדרה המקורית נמצאים בתמונה - ג'ייסון פריסטלי, איאן זרינג, בריאן אוסטין גרין וגבריאל קרטריס. כל אלה מעורבים בגרסה החדשה וצפויים להשתתף בה. רק שאנון דוהרטי ולוק פרי חסרים.

לא ברור כרגע מה יהיה אופי הסדרה וגם לא איפה היא תשודר, שכן המשא ומתן על כך בעיצומו. סביר להניח שיהיו עליה קופצים רבים, בטח בעידן שבו יש כל כך הרבה גופי שידור וסטרימינג.

כזכור, סדרת הפולחן משנות התשעים כבר הולידה מוקדם יותר העשור עיבוד מחודש בשם "90210", שכשל. עם זאת, בזמנו הצוות המקורי לא השתתף בהפקה, כך שהפעם אולי הדברים ייראו אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully