וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטה, טיפקס ואבשלום קור: האירוע שיחבר בין אימוג'יז לפואטרי סלאם

26.12.2018 / 6:50

לרגל יום הלשון העברית צפוי להתקיים כנס בנושא השפה שייערך בין 5-9 בפברואר בראשון לציון. בכנס צפויה להקת טיפקס לחגוג 30 שנות יצירה עם האורחים שירי מימון ואליעד, ריטה צפויה לארח את הראל סקעת, וכן צפוי להתקיים מופע בנושא "אהבה עברית" עם עברי לידר וזהבה בן

צילום: פיוז'ן, במאי: אורן סגל, באדיבות פיסטוק אמנים

מחר חל יום הלשון העברית ויום הולדתו של מחייה השפה, אליעזר בן יהודה - הזדמנות טובה להכרזה על כנס בנושא השפה העברית. ריטה, טיפקס, עברי לידר, אבשלום קור, בן ארצי, אמיר דדון, ששי קשת, יונה אליאן ועוד רבים וטובים יקחו חלק בכנס ראש הממשלה ה-12 ללשון עברית שיתקיים בין 5-9 בפברואר בהיכל התרבות ראשון לציון. הכנס ייערך בשיתוף משרד התרבות ובנוסף להופעות ייערכו בו גם פאנלים, הפקות מקור והצגות ילדים.

בין שלל ההופעות שיתקיימו בכנס: להקת טיפקס תציין 30 שנות יצירה עברית ותארח את שירי מימון ואליעד, ריטה תארח את הראל סקעת במופע "כוחן של מילים ומנגינה", מושב במלאת שנה למותה של המחזאית והסופרת נאוה סמל ז"ל, מופע בשם "אהבה עברית" בהנחיית ששי קשת ויונה אליאן ובהשתתפות עברי לידר, אמיר דדון, זהבה בן וקובי אפללו; כנס לחובבי תשבצי היגיון בהשתתפות אבשלום קור, הצגת ילדים "גלי" שמבוססת על שיריו של אהוד מנור, כנס בנושא שפת האימוג'י, מושב בנושא השפה המשפטית, פאנל בנושא תרגום וערב מיוחד שיעסוק בשפה של הפואטרי סלאם.

ריטה מבצעת את השיר "חבר של פעם" בהופעה בקיסריה, יוני 2018. יח"צ, באדיבות פיסטוק אמנים,
תארח את סקעת. ריטה/יח"צ, באדיבות פיסטוק אמנים
טקס הדלקת המשואות בהר הרצל. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
ילרלר על תשבצי הגיון. קור/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully