וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה "מלכות" של HOT תשוב לעונה שנייה

24.12.2018 / 15:32

החל פיתוח העונה השנייה של הסדרה "מלכות" של HOT, כך נודע לוואלה! תרבות. על פי החברה, "מלכות" הייתה הסדרה הנצפית ביותר של HOT בשנת 2018, וכ-50 אחוזים מלקוחותיה ראו כל אחד מהפרקים ששודרו

יח"צ - חד פעמי

הסדרה "מלכות" של HOT תשוב לעונה שנייה, שפיתוחה כבר החל, כך נודע לוואלה! תרבות. "מלכות" הייתה הסדרה הנצפית ביותר של HOT בשנת 2018, על פי החברה, וכ-50 אחוזים מלקוחותיה ראו כל אחד מהפרקים ששודרו.

בסדרה מככבים ריטה, דאנה איבגי, גיל פרנק, שמיל בן ארי, רוי מילר, ליהי קורונבסקי, מלי לוי ונופר סלמאן. הבמאי שלה הוא אמיר מן ויוצריה הם גל זייד, רותי זייד, דני רוזנברג, דרור נובלמן ולימור נחמיאס. היא מביאה את סיפורן של נשות משפחת פשע הגדולה בישראל, לאחר שבעיצומה של מסיבת רווקים של בן המשפחה מתנקשים רוצחים את כל הגברים וה"חיילים" של המשפחה, בעודן מנסות לעמוד שוב על הרגליים, לשקם את עסקי המשפחה ולנקום את מות יקיריהן. הסדרה הופקה על ידי "אנדמול".

הסדרה מלכות, ריטה, דאנה איבגי, מלי לוי. אוהד רומנו,
הסדרה "מלכות"/אוהד רומנו

נדב חנין, סמנכ"ל התוכן והחדשנות של HOT, מסר: "אנו גאים במלכות, ביוצריה וכוכבותיה המוכשרות, הצלחת העונה היא כבוד גדול עבורנו ואנו בטוחים שיש לה עתיד מזהיר בעונה שנייה ומפתיעה לא פחות. HOT תמשיך להיות הבית של היצירה הישראלית".

פרק סיום העונה הראשונה של "מלכות" ישודר ביום חמישי ב-20:15 ב-HOT3.

  • עוד באותו נושא:
  • מלכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully