וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאולה אבן-סער פרשה בשידור מהנחיית מהדורת חדשות כאן 11

24.12.2018 / 21:11

מגישת חדשות כאן 11, גאולה אבן-סער, פרשה הערב (שני) לאלתר מהנחיית התוכנית בסופו של השידור. "זאת הייתה המהדורה האחרונה של חדשות הערב בהגשתי", אמרה. מאוחר יותר הערב החמיאה ליהיא לפיד לאבן-סער והודיעה כי גם היא פורשת מכתיבת המדור שלה ב"ידיעות אחרונות"

גאולה אבן/כאן 11

ביום שבו הוכרזה הקדמת הבחירות לחודש אפריל הקרוב, מגישת חדשות כאן 11, גאולה אבן-סער, הודיעה הערב (שני) בשידור על פרישתה הערב לאלתר מהנחיית התוכנית. "זאת הייתה המהדורה האחרונה של חדשות הערב בהגשתי", אמרה בקול נרגש. "הייתה לי זכות גדולה להוביל את המהדורה המרכזית מאז הקמת התאגיד לפני למעלה משנה ושבעה חודשים"

"אני מבקשת להודות להנהלה, לכם אלדד קובלנץ וברוך שי, על האמון, על החופש המקצועי, על הגיבוי המלאים שנתתם לי. אני מודה למנהלים שלי גם על כך שכיבדו את בקשתי מהיום לסיים הערב את תפקידי זה, ואני מודה לכל מי שהיה שותף לעשייה, לכל מאות חברי המערכת המוכשרים, המסורים, המקסימים, שהקימו את רגליה של המערכת הזו מאפס, ועמלים עליה מדי יום. גם לך עילי לוין, עורך המהדורה המצוין, שלום. ותודה גדולה לכם הצופים. תמשיכו לצפות בחדשות הערב כל יום".

תאגיד השידור הציבורי הודיע בחודש מרץ 2017 כי גאולה אבן-סער תהיה מגישת המהדורה המרכזית. אבן-סער הגישה בשנות ה-90 לזמן קצר את המהדורה. אבן-סער היא בת זוגו של השר לשעבר ואיש הליכוד גדעון סער. השניים התחתנו בשנת 2013 ואבן-סער אף מסרה על גילוי נאות בכמה הזדמנויות שבהן שידרה. הפעם האחרונה הייתה לפני כחודשיים, כשנאלצה לדווח במהדורה המרכזית על המתיחות ששררה בין בעלה לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו. "גילוי נאות - גדעון סער הוא בעלי, ולכן אני מעבירה את השידור לכתבנו יואב קרקובסקי", אמרה.

סער עצמו הגיב הערב בטוויטר: "'רבות בנות עשו חיל ואת עלית על כלנה'. אוהב אותך וגאה בך, גאולה!". ואילו ליהיא לפיד כתבה באינסטגרם: "כל הכבוד לגאולה. זוהי יושרה עיתונאית. גם אני הודעתי הערב לעורכים שלי (כמו בכל מערכות הבחירות האחרונות) על פרישתי מכתיבת המדור", וקינחה עם "בהצלחה אהובי", שכמובן מיועד לבעלה, חבר הכנסת יאיר לפיד, יושב ראש מפלגת יש עתיד.

צפו למעלה בדברי הפרידה של גאולה אבן-סער הערב.

עדכון אחרון: 0:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully