וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלחם ב-BDS האנטישמים": רוזאן בר תגיע לביקור בישראל עוד חודש

24.12.2018 / 23:37

הקומיקאית, שהפכה לאישיות בלתי רצויה בעולם הטלוויזיה האמריקאי אחרי סקנדל הציוץ הגזעני שלה, צפויה להגיע לביקור בישראל ב-30 בינואר. היא אף צפויה להגיע לכנסת בהזמנת ח"כ חיליק בר ולשאת שם דברים. רוזאן: "ישראל היא נווה מדבר ואת זאת אזעק מהגליל ועד אילת"

צילום: רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

רוזאן בר נחשבת לאישיות לא רצויה בעולם הטלוויזיה האמריקאי לאחר שערוריית הציוץ הגזעני שלה מוקדם יותר השנה, אבל מתברר שהפוליטיקה הישראלית דווקא מקבלת אותה בזרועות פתוחות. לפי פרסום רשמי מצד מקורבים לה, הקומיקאית היהודייה, הידועה כתומכת נלהבת של ישראל, צפויה להגיע לביקור בארץ בחודש הבא, ואף צפויה לבקר בכנסת ב-30 בינואר ותישא דברים. זאת, לפי הפרסומים, בהזמנתו של סגן יו"ר הכנסת חיליק בר מן המחנה הציוני.

בר תגיע עם הרב שמולי בוטח, איש סודה, היועץ הרוחני הקרוב לה ותומך נלהב של טראמפ. לדבריו, היא צפויה גם לערוך סיור במקומות הקדושים ולהיפגש עם מנהיגים מקומיים, עמם תשוחח על המלחמה בתנועת החרם.

"כאוהבת ישראל, אני מאוד מצפה לסיור הזה. אני מתכוונת להעמיק את הידע שלי בהיסטוריה יהודית וישראלית, אבל גם יש לי עבודה חשובה לעשות נגד תנועת ה-BDS האנטישמית. אנחנו חיים בעידן בו החדשנות הישראלית משנה את העולם בתחומי הרפואה, הטכנולוגיה, התקשורת והאמנויות. ישראל היא נווה מדבר של פתיחות, חופש, דמוקרטיה וסובלנות. את כל זה אני רוצה לזעוק מהרי הגליל ועד מסדרונות הכנסת בירושלים, מבתי הקפה והגלריות בתל אביב ועד חופי אילת".

למרות הכוונות הטובות של בר, יש לתהות האם הזיהוי בין הפרסונה הבעייתית שלה לישראל אולי דווקא תזיק לתדמית שלנו בעולם. כך או כך, בקרוב אצלנו.

רוזאן בר. GettyImages
בקרוב פה. רוזאן/GettyImages

בחודש מאי האחרון הוחלט לבטל את הסדרה "רוזאן" על רקע ציוץ גזעני של כוכבת הסדרה והיוצרת שלה רוזאן בר. וזאת חודשיים בלבד לאחר שהסדרה חזרה לחיים עם עונה חדשה כ-21 שנים אחרי שירדה לראשונה מהמסך. בציוץ התייחסה בר לוואלרי ג'ארט, יועצת לשעבר של ברק אובמה, וכתבה: "האחים המוסלמים וכוכב הקופים עשו תינוק - ואלרי ג'ארט". מאז בר כבר הספיקה למחוק את הציוץ ולפרסם התנצלות. "אני מתנצלת בפני ואלרי ג'ארט ובפני כל האמריקאים", כתבה. "אני באמת מצטערת על שהתבדחתי על הפוליטיקה שלה ועל המראה שלה. הייתי אמורה להיות חכמה יותר. סלחו לי - הבדיחה שלי הייתה בטעם רע". עוד הוסיפה שבכוונתה לעזוב את טוויטר.

אלא שכאמור, זה לא עזר לה. הקומיקאית וונדה סייקס, המשמשת כאחת המפיקות בתוכנית, הגיבה אף היא בטוויטר וכתבה שאינה מתכוונת לחזור לתוכנית. שרה גילברט, המגלמת בסדרה את דרלין, בתה של רוזאן, כתבה כי דבריה של בר "נתעבים ולא משקפים את האמונות של הקאסט והצוות שלנו או של כל מי שקשור לסדרה שלנו. אני מאוכזבת ממעשיה, בלשון המעטה". רשת ABC לבסוף התערבה והודיעה כי היא מבטלת את הסדרה. בהצהרה רשמית מסרה נשיאת הרשת צ'אנינג דאנגי כי "דבריה של רוזאן בטוויטר היו נתעבים, דוחים ולא עולים בקנה אחד עם הערכים שלנו, והחלטנו לבטל את הסדרה שלה".

  • עוד באותו נושא:
  • רוזאן בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully