וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא להחמיץ: מאזיני גלגלצ וגולשי וואלה! תרבות שרים את אחד מלהיטי השנה

27.12.2018 / 13:39

אחרי שאתם, המאזינים והגולשים המוכשרים, שלחתם לנו את הביצועים שלכם ללהיט הענק Genius של LSD, אנחנו חיברנו הכל והנה התוצאה המקסימה: קאבר המאזינים הגדול של גלגלצ ו-וואלה! תרבות

עריכת וידאו: אביב ארגז

אחרי שאתם, המאזינים המוכשרים, שלחתם לנו את הביצועים שלכם ללהיט הענק Genius של LSD, אנחנו חיברנו הכל והנה התוצאה היפהפייה: קאבר המאזינים הגדול של גלגלצ ו-וואלה! תרבות. את הקאבר הפיק מוזיקלית עודד דוידוב.

עוד לא הצבעתם? יש לכם הזדמנות אחרונה לדרג את שירי השנה ואולי לזכות בפרס מפנק - כאן

טוב יותר? השיר המקורי

קחו חלק בדירוג המצעד ותוכלו לזכות בחבילה זוגית מלאה לפסטיבל זיגט (sziget) בבודפשט, הכוללת טיסה הלוך-חזור, כרטיס כניסה של שבעה ימים לפסטיבל לכל המופעים בתאריכים 7-14 באוגוסט 2018, ולינה כללית במתחם הפסטיבל, מתנת זאפה איסתא מיוזיק. פסטיבל זיגט הוא אחד הפסטיבלים הבולטים והפופולרים באירופה ונחשב לאחד מעשרת הפסטיבלים הגדולים בעולם. הפסטיבל מתקיים פעם בשנה בהונגריה וסוחף אליו משפחות ובני נוער. בין ההופעות שתוכלו למצוא שם השנה: אד שירן, פו פייטרס, פלורנס אנד דה מאשין, טוונטי וואן פיילוטס, The 1975, מרטין גריקס, ריצ'רד אשקרופט ועוד רבים שטרם הוכרזו.

המצעד בהנחיית דלית רצ'שטר ישודר בגלגלצ ובשידור ישיר באולפן השקוף של וואלה! NEWS ב-31 בדצמבר, החל מהשעה 14:00 בצהריים ועד השעה 18:00. לא מפסיקים לדהור על דואה ליפה וקלווין האריס? עדיין מאזינים בלופ לצ'יילדיש גמבינו? חושבים שזו בכלל השנה של מארון 5? ואולי אתם בכלל בקטע של First Aid Kit? זה הזמן שלכם להכריע - מה יהיה שיר השנה של 2018? הצביעו ושתפו אותנו בבחירות.

  • עוד באותו נושא:
  • סיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully