וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בוחרים: הצביעו בסקר הסדרות הטובות של 2018

27.12.2018 / 16:27

אחרי מצעד הסדרות שלנו, הגיע גם תורכם להשמיע קול. הסקר הענק שלפניכם כולל יותר מ-120 מהסדרות הבולטות ביותר של השנה החולפת. הצביעו והשפיעו כדי שהסדרות שאהבתם השנה יזכו לכבוד הראוי להן

עכשיו השרביט עובר באופן רשמי אליכם. בשבוע וחצי האחרונים הצגנו כאן את האופן שבו שנת הטלוויזיה האחרונה נראתה מנקודת מבטינו. נזכרנו בסדרות שנתנו בהן את אמוננו ואכזבו אותנו, בסדרות שאהבנו ועדיין לא הצליחו לעשות עלייה. לבסוף, סקרנו את 50 הסדרות האהובות עלינו ב-12 החודשים האחרונים, עשר בכל יום.

זה נשמע מובן מאליו, אבל חשוב להדגיש שמצעדים ובחירות באשר הם תמיד שנויים במחלוקת. חרף הניסיון שלנו להתחשב בגורמים כמו חשיבות, פופולריות ודעת המבקרים המובילים מעבר לים, בסופו של דבר לאהבה האישית שלנו כלפי הסדרות יש מקום גדול. ברור לנו שיהיו לכם הרבה השגות על הדירוג, על הסדרות שנכנסו וגם אלו שנותרו בחוץ. וכעת, כמו בשלוש השנים האחרונות, הגיע התור שלכם להשפיע, לשפוט ולדרג (ושימו לב שניתן לבחור בכמה סדרות שתרצו).

ברשימה שלפניכם מופיעות מעל 160 סדרות ששודרו בשנה החולפת. מאחר שבסך הכל שודרו כ-600 סדרות ויש גבול לכמות הזמן שאפשר לחכות לטעינה של עמוד, לא יכולנו מטבע הדברים להכניס את כולן. עשינו כמיטב יכולתנו לבחור את הבולטות והמדוברות ביותר, כך שגם הסדרה האהובה עליכם תזכה לכבודה הראוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully