וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתדהמת הקהל: אלמוני תקף באלימות זמר במהלך הופעה בלי שום סיבה נראית לעין

2.1.2019 / 9:06

רגע אחד נראה האלמוני רוקד להנאתו במועדון המפורסם בליברפול ושנייה אחר כך הוא עולה לבמה בעצבים והופך את הפרפורמר המסכן על הראש שלו. הצופים נותרו המומים וסיפרו: "לא ראינו את זה מגיע"

twitter

"לא ראינו את זה מגיע" זוהי התגובה הרווחת ביותר לסרטון הזה. הזמר ג'יי מוריי הופיע על במת אולם ההופעות המפורסם ביותר בליברפול, Cavern Club, כשלפתע אחד הנוכחים - שנראה מאוד מרוצה מההופעה כמה שניות לפני כן - עלה על הבמה, תפס ברגליו של הזמר והפיל אותו הפוך אל הרצפה. התקיפה הייתה כל כך מפתיעה שאפילו לזמר המותקף לקח כמה שניות להבין מה בדיוק קרה לו.

בתיעוד המקרה, שצולם ב-29 בדצמבר ופורסם ברשתות החברתיות יום לאחר מכן, נראה ג'יי מבצע על הבמה את השיר הקלאסי של ניל דיימונד Sweet Caroline ומנגן בגיטרה אל מול קהל די מצומצם של אנשים. בקטע נראה אחד המבלים חולף על פני הבמה כאילו ניגש לקחת לו משהו לשתות - רק שאז הוא מבזיק מצידי הבמה, תופס ברגליו של ג'יי המופתע ומפיל אותו לרצפה. הקהל נשמע מגיב בצעקות בזמן שג'יי עצמו מנסה להבין מה בדיוק קרה לו ומתחיל לבעוט בתוקף שלו. הסרטון מסתיים כשהתוקף חומק מהבמה וג'יי מתרומם על רגליו ורודף אחריו.

גיף זמר מותקף בהופעה. צילום מסך
הזמר הותקף על בימת Cavern Club/צילום מסך

עוד בנושא:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • הופעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully