וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני סנדרסון, מוש בן ארי ו"היהודים": חמש המלצות לתחילת שנת 2019

3.1.2019 / 0:00

דני סנדרסון ימשיך לתת בראש עם כל הלהיטים הענקים שלו, מוש בן ארי יחזור במסגרת פסטיבל "גולדסטאר סאונדסיסטם" לאלבומו "מסע ומתן", "היהודים" יחזרו לאלבומם המופתי "מציאות נפרדת" - ומה עוד צפוי השבוע? קבלו 5 המלצות שאסור לפספס

בימוי: רפאל קדישזון, צילום: אלון לוצקי, עריכה: אלעד פרימו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יואב קוטנר מארח את אסף אמדורסקי

אסף אמדורסקי היה נער צעיר בן 17 כשיואב קוטנר פגש אותו לראשונה כ"בנו הצעיר והמוכשר של בני אמדורסקי". זה קרה לפני שלושים שנה. מאז חבר "תערובת אסקוט" הוציא 10 אלבומי סולו, שיתף פעולה עם אמנים רבים, ועשה מהפכה לא קטנה במוזיקה הישראלית. במסגרת סדרת המופעים "מאחורי השירים" ייפגש קוטנר עם אמדורסקי, ישוחח איתו על הסיפורים מאחורי השירים וישמע רבים מהם.

מתי? הערב, 3.1 בשעה 20:30

איפה? אולם צוקר, היכל התרבות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל גולדסטאר סאונדסיסטם - מנגנים אלבומים

פרויקט הדגל של גולדסטאר וזאפה, הלא הוא הפסטיבל השווה "גולדסטאר סאונדסיסטם - מנגנים אלבומים", חוזר. גם השנה יחזרו כמה מהיוצרים הגדולים בישראל אל האלבומים האהובים שלהם ששינו את מפת המוזיקה הישראלית. ההופעות הראשונות תיערכנה בהאנגר 11 בתל אביב, אולם בהמשך יופיעו האמנים בכל רחבי הארץ. בסוף השבוע הקרוב תתקיימנה שתי הופעות מסקרנות: מוש בן ארי יחזור במוצאי שבת אל אלבומו המצליח "מסע ומתן" ביחד עם ההרכב "רבע לאפריקה" (יארח את חנן בן ארי והתקווה 6); היהודים יחזרו הערב אל אלבומם המופתי "מציאות נפרדת" (יארחו את אביב גפן ורד בנד).

מתי? הערב (היהודים) ובמוצאי שבת (מוש בן ארי)

איפה? האנגר 11 תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דני סנדרסון

אחד המוזיקאים הענקים והחשובים בתולדות ישראל לא מפסיק לתת בראש במופע נפלא עם מיטב הלהיטים שלו, של כוורת, של גזוז ושל דודה. האמינו לנו, הרפרטואר לא נגמר.

מתי? שישי 22:00 ורביעי ב-22:00

איפה? ברל'ה - להבות חביבה (שישי), זאפה כרם ברקן (רביעי)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

UK PINK FLOYD EXPERIENCE

אחרי הסאגה של לחצים מצד רוג'ר ווטרס, ביטול ההופעה, לחצים מצד המפיקים והחזרת ההופעה כמתוכנן - להקת הקאברים לפינק פלויד, שלא הייתה זוכה לכל כך הרבה פרסום אילולא הלחצים של הטרחן המקורי מפינק פלויד, מגיעה לישראל למספר הופעות. הלהקה תארח את להקת הטריביוט הישראלית Echoes וביחד הם ינסו להשכיח מאיתנו את רוג'ר ולהזכיר לנו איזו מוזיקה נפלאה הוא יצר.

מתי? 4-5-6 בינואר

איפה? המשכן לאמנויות הבמה באר שבע (4.1), היכל התרבות תל אביב (5.1) ומרכז הקונגרסים חיפה (6.1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בג'אמפ קאט עושים סרטים"

חצי יובל בדיוק עבר מאז קם בית הספר ג'אמפ קאט, המוסד הישראלי הוותיק והמוכר ביותר המתמחה במקצוע העריכה - מלאכה שהפכה ליותר ויותר חשובה ב-25 השנה האחרונות, בהן הדרך בה אנו צורכים תוכן נעשתה דינמית מתמיד. כדי לחגוג את כל זה, יציין ג'אמפ קאט 25 שנה להיווסדו באירוע מיוחד בו יוקרנו למעלה מעשרים סרטים קצרים של תלמידיו ותלמידותיו, וכיאה למקום שמלמד איך לחתוך החוצה את מה שלא באמת צריך, אף אחד מהם לא נמשך יותר מעשר דקות. הכניסה חופשית.

מתי? שני 7.1, 20:00-22:00

איפה? צוותא תל אביב

"הכול קל" מאת אינה איזנברג - טריילר לספר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"רכבת קלה" של עמוס גיתאי

כל פעם חוזר על עצמו הסיפור מחדש: סרט של עמוס גיתאי הבלתי נלאה מגיע לאקרנים בארץ, ועלייתו למסכים מלווה בשיווק בומבסטי, כאילו למישהו כאן אכפת מעבודתו של הבמאי. הרי אפילו "רבין - היום האחרון" שלו, שעסק באחת הסוגיות המקומיות הכי טעונות ומרתקות שאפשר להעלות על הדעת, וזכה לקמפיין יחסי ציבור ממלכתי, כולל הקרנת בכורה בהיכל התרבות בנוכחות שמעון פרס ז"ל, לא הביא איש לאולמות.

כל זה לא מונע מן המפיצים ואנשי השיווק של סרטו החדש, "רכבת קלה", לארוז גם אותו כאירוע. הקהל כאן לא פראייר וסביר להניח שמלכתחילה יידע לשמור מגע, למרות שעל הכרזה אפשר לראות שחקניות בעלות שם כמו יעל אבקסיס, חנה לסלאו ולמיס עמאר. אך אם מישהו במקרה התבלבל, נזכיר ונבהיר: גם יצירה זו של גיתאי, המציגה רצף של אפיזודות המתרחשות בתחבורה הציבורית הירושלמית, היא לא יותר מבדיחה אחת ארוכה, ובתוך האריזה הנוצצת שלה לא מסתתר כלום.

מעניין גם לציין שבעולם, קרא הסרט לעצמו "רכבת קלה לירושלים". איך זה שאצלנו שכחו את המילה האחרונה? אולי כי חשבו שמעבר לים יש לה ערך פולקלוריסטי ואטרקטיבי, אך כאן היא דווקא עלולה להרחיק קהל פוטנציאלי? ומה ההיגיון לעשות שינוי כזה, כשזירת התרחשותו היחידה של סרט זה, וכל מהותו והווייתו היא ירושלים? בקיצור, כרגיל, הכל אצל גיתאי זה שאלה של יחסי ציבור ושיווק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully