וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן בוב איינשטיין ("תרגיע") הלך לעולמו בגיל 76

2.1.2019 / 21:00

בוב איינשטיין, המוכר בעיקר מתפקידו כמרטי פאנקהאוזר בסדרה הקומית של לארי דיוויד, הלך היום (רביעי) לעולמו בגיל 76. "אח, אב ובעל נפלא. אדם מצחיק באופן מבריק", ספד לו אחיו, השחקן אלברט ברוקס

השחקן והקומיקאי בוב איינשטיין, תרגיע. AP
עולם הקומדיה יתגעגע. בוב איינשטיין/AP

השחקן האמריקאי-יהודי בוב איינשטיין הלך היום (רביעי) לעולמו בגיל 76, כתוצאה ממחלת הסרטן. איינשטיין היה מוכר בעיקר מתפקידו כמרטי פאנקהאוזר, חברו של לארי דיוויד בסדרה "תרגיע", וכמו כן גילם את לארי מידלמן ב"משפחה בהפרעה" גילם את אביו של מאט דיימון ב"אושן 13" והיה הקומיקאי הראשון שהתארח פעמיים ב"קומיקאים במכונית שותים קפה" של ג'רי סיינפלד.

עיקר עבודתו של איינשטיין היא הדמות שיצר וגילם - סופר דייב אוסבורן, פעלולן תמים ואופטימי שתכופות נראה חבול אחרי שהפעלולים שלו לא צולחים, ולמרות זאת התיימר להיות הפעלולן הטוב בעולם. אינשטיין יצר את הדמות ב-1972, ולאורך עשורים היא השתתפה בשלל תוכניות טלוויזיה וסרטים, בכללן תוכנית הלילה של ג'וני קרסון, דיוויד לטרמן וקונאן אובריאן. בשנת 2000 אף יצא לאקרנים הסרט "סופר דייב אוסבורן", בכיכובו של אינשטיין.

אחיו הצעיר של איינשטיין הוא השחקן והיוצר אלברט ברוקס, שכתב בטוויטר, "נוח על משכבך בשלום, אחי היקר בוב אינשטיין. אח, אב ובעל נפלא. אדם מצחיק באופן מבריק. תחסר לנצח".

עמיתו של איינשטיין לקאסט "תרגיע", השחקן ריצ'רד לואיס, צייץ: "אני בהלם. הכרתי אותו עידנים. קשה להשתוות לקריירה הארוכה שלו . התפקיד שלו ב'תרגיע' היה מבריק כל כך! הקאסט והצוות שלנו יהיו הרוסים. הוא היה כל כך אהוב. הוא אמר לי עד כמה הוא אוהב את לארי דיוויד ואת 'תרגיע'. נוח בשלם, חבר"

שריל היינס, שמגלמת את שריל דיוויד ב"תרגיע", צייצה: "איבדנו חבר היום. תודה על כל הצחוקים ב'תרגיע'. אהבתנו למשפחה של בוב. עולם הקומדיה יתגעגע אליך".

  • עוד באותו נושא:
  • תרגיע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully