וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה עולמית: הטריילר לסרטו של הישראלי גיא נתיב שעשוי להתמודד לאוסקר

8.1.2019 / 8:30

אחרי שהתבשרנו לפני כשבועיים שסרטו הקצר ודובר-האנגלית של הבמאי הישראלי גיא נתיב כלול ברשימה הקצרה שמתוכה ייבחרו המועמדים לאוסקר, וואלה! תרבות חושפת היום בבכורה עולמית את הטריילר לסרט. צפו

הטריילר לסרט הקצר SKIN של הבמאי גיא נתיב (צילום סטילס: NEW NATIVE PICTURES)

לפני כשבועיים התבשרנו על כך שברשימה המקוצרת שמתוכה ייבחרו המועמדים לפרס האוסקר נמצא "Skin", סרטו הקצר ודובר האנגלית של הישראלי גיא נתיב. היום וואלה! תרבות נרגשת לחשוף בבכורה עולמית את הטריילר של הסרט. הדרמה הזו עוסקת בפשע שנאה בעיירה ענייה בארצות הברית, והיא שימשה השראה לסרט ארוך בשם זהה שנתיב ביים השנה, וזכה גם כן לתהודה ולהצלחה.

את הסרט ביים נתיב והוא גם כתב את התסריט יחד עם שרון מימון, לפי רעיון מקורי של האחרון. הוא הפיק אותו ביחד עם ג'יימי ניומן ומככבת בו דניאל מקדונלד,שפרצה ב"פאטי קייקס" ועכשיו אפשר לראותה גם ב"גדולה מהחיים" וב"קופסת הציפורים", וגם לוני שאביס, ג'ונתן טאקר ("ווסטוורלד" וג'קסון סקוט ("זה").

את הסרט ערך יובל אור ועל המיקס-סאונד אחראי רונן נגל. ב-22 בינואר תכריז האקדמיה על רשימת המועמדויות המלאה, ואז נדע אם סרטו של נתיב נכנס גם לחמישייה הסופית, ובאופן כללי מי הם המועמדים והמועמדות בכל קטגוריה.

לפני המעבר להוליווד, ביים נתיב בישראל את "מבול", עם רונית אלקבץ וצחי גראד, שזכה בפרס בפסטיבל ברלין, וכן את "זרים" ו"הבן של אלוהים" יחד עם ארז תדמור.

סקין סרט קצר גיא נתיב. NEW NATIVE PICTURES,
הצצה לסרט SKIN/NEW NATIVE PICTURES
סקין סרט קצר גיא נתיב. NEW NATIVE PICTURES,
גיא נתיב/NEW NATIVE PICTURES
  • עוד באותו נושא:
  • גיא נתיב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully