וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרשו לעצמכם להתרגש: הגאון הקומי ג'ון קליז יופיע לראשונה בישראל

13.1.2019 / 6:09

ג'ון קליז, אחד מששת מייסדי חבורת מונטי פייטון האגדית ומי שחתום על סדרת המופת "המלון של פולטי" ועל סרט הקאלט "דג ושמו וונדה", מגיע אלינו בספטמבר למופע סטנדאפ הנושא את השם "Last Time To See Me Before I Die". לכל הפרטים

ג'ון קליז. AP
אגדה עוד בחייו. ג'ון קליז/AP

לא כל יום יוצא לנו להתרגש כך, אבל הפעם יש סיבה טובה: הקומיקאי האגדי ג'ון קליז יגיע לראשונה להופיע בישראל. קליז יגיע ב-1 בספטמבר 2019 להיכל התרבות בתל אביב למופע סטנדאפ הנושא את השם "Last Time To See Me Before I Die", לא שם מפתיע לסיבוב הופעות של מי שהסיבוב הקודם שלו נקרא "מסע דמי המזונות של קליז" אחרי גירושיו השלישיים. מחירי הכרטיסים ינועו בין 199 ש"ח ל-439 ש"ח.

קליז (79) הוא אחד מששת מייסדי חבורת מונטי פייטון חוצת הגבולות והמוסכמות שהוכתרה לא פעם כפסגת ההומור. הוא זה שגם חתום על סדרת המופת "המלון של פולטי" ועל סרט הקאלט "דג ושמו וונדה". הוא נולד למשפחה נוצרית אנגלית בסאמרסט. אחרי שנזרק מבית הספר, הוא למד משפטים באוניברסיטה ושם פגש את גראהם צ'פמן - מי שהפך לשותפו לכתיבה ולהקמת המונטי פייתון. הוא החל לכתוב לתוכניות רדיו וטלוויזיה סאטיריות ובה בעת עבד עם חבריו על "הקרקס המעופף של המונטי פייתון" התוכנית הראשונה של אחת מחבורות ההומור המפורסמות בעולם.

את הסדרה המיתולוגית "המלון של פולטי" יצר בשנת 1975 וכיכב בה עם רעייתו דאז קוני בות'. הוא שיחק בתפקידים ראשיים בשורה ארוכה של סרטים אבל הותיר חותם בלתי נשכח בסרט "דג ושמו וונדה", אותו כתב יחד עם צ'ארלס קריצ'טון וגם היה מועמד לאוסקר על משחקו בו. קליז זכה באות מסדר האימפריה הבריטית.

על ההפקה אמונה קבוצת סברס שהביאה לישראל בשנים האחרונות קומיקאים בולטים כמו כריס רוק, לואי סי.קיי, אדי איזרד, ג'ימי קאר וג'ים ג'פריז.

לרכישת כרטיסים

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ון קליז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully